Riktigt bra jobbat ! vad är de för skillnad på en westfalia o helsinki buss?
Han är på blocket,JG blästring,3500 for jobben.
96x71mm bore/stroke (2056),Fully balanced,41x34mm valves,9:1 CR,JPM custom designed cam
JPM Billet 7075 dual taper pushrods,Weber IDF 40's with 28mm venturis
Phyton CSP 42mm exhaust with stock heat exchangers,Type 1 oil pump with JPM primer.
Electronic ignition.
Tack för tipset.
Och till Eklund, en Helsinki är en layout på en Westfalia. I mitt tycke den absolut mest lyckade med fullsizesäng där bak bla.
http://www.vw-t2-bulli.de/data/books/br … lia-ad.pdf
1303 cab -78
Ja och kyll,vattentank og gasvärme....
96x71mm bore/stroke (2056),Fully balanced,41x34mm valves,9:1 CR,JPM custom designed cam
JPM Billet 7075 dual taper pushrods,Weber IDF 40's with 28mm venturis
Phyton CSP 42mm exhaust with stock heat exchangers,Type 1 oil pump with JPM primer.
Electronic ignition.
Är på jobb i Trinidad Tobago for 5 veka....
Svetseren holder på mens jag är på sjön! 
96x71mm bore/stroke (2056),Fully balanced,41x34mm valves,9:1 CR,JPM custom designed cam
JPM Billet 7075 dual taper pushrods,Weber IDF 40's with 28mm venturis
Phyton CSP 42mm exhaust with stock heat exchangers,Type 1 oil pump with JPM primer.
Electronic ignition.
Seriöst 
Hemma nu.... svets svets svets och svets...vi vil använder så lite späckel som mulig...kommer till å blir en riktig fin Westy...Den bästa i Sverige?
Jag få pm om hur mycket jag skal har for bussen? den är inte till salu...
96x71mm bore/stroke (2056),Fully balanced,41x34mm valves,9:1 CR,JPM custom designed cam
JPM Billet 7075 dual taper pushrods,Weber IDF 40's with 28mm venturis
Phyton CSP 42mm exhaust with stock heat exchangers,Type 1 oil pump with JPM primer.
Electronic ignition.
Trinidad...
96x71mm bore/stroke (2056),Fully balanced,41x34mm valves,9:1 CR,JPM custom designed cam
JPM Billet 7075 dual taper pushrods,Weber IDF 40's with 28mm venturis
Phyton CSP 42mm exhaust with stock heat exchangers,Type 1 oil pump with JPM primer.
Electronic ignition.
