Dig väl unnat att vara åkandes igen..bra jobbat! 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » VW DH -72
Dig väl unnat att vara åkandes igen..bra jobbat! 
Var ett tag sen med någon update här....men motorn har gått bra... lite taskig tändning ett tag pga att fördelaren satt löst...
annars har den gått utan några problem... ner till Tierp och helgen efter upp till Söderhamn
Tierp var trevligt... lite seg väntan på bilar som åkte på strippen å så.. men annars riktigt trevlig tillställning..
och trevlig camp hos Gefle Luftvwaffe !
Helgen efter så dunkade jag, Brink och Tobias upp till East Coast Meet i Sandarne utanför Söderhamn.

Mycket trevligt arrangemang.. med skön layback känsla ! 
Sov över fre till lör... väl hemma blev kontaktad av Elias att jag vunnit Peoples Choice med pickupen.... och Pentti levererade priset igår (fredag) Skoj !

Mycket trevligt.. så klart det blir ECM för mig nästa år oxå ! 
Gokväll !
//Andy

Var ett tag sen jag uppdaterade här... men har inte hänt så mycket med husvagnen...
och pickupen rullar på.
Var in i går och besikta pickisen...

Den gick igenom med blanka papper ! 

Whoot !? har de öppnat upp bilderna igen ?
Eller är det bara jag som ser bilderna.. ? Kika gärna i början om de syns tack !

Jo de har synts ett par veckor, hoppas det håller i sig 
Jo de har synts ett par veckor, hoppas det håller i sig
Ja hoppas... kanske man kan börja lägga upp lite här igen 

Det är nog bara temporärt de har släppt det fritt igen. De har lanserat en ny prisplan (efter massiv kritik, kan man tänka...) där "3rd party hosting" ingår.
De skriver:
Photobucket has new management, and we are liberating your images!
As of today, your hosted images are live.
Så nu kostar det billigaste alternativet $29.99 och rymmer 2 GB, nästa steg är 20 GB för $69,99. Håller man bara ner bildstorleken så ryms det ju en skaplig mängd bilder på 2 GB, men gratisalternativet (som jag gissar de flesta av oss använder?) kommer förmodligen inte att tillåta direktlänkning i framtiden. Men de skriver också:
More plan options and features are in the works!
Återstår att se vad det innebär...
Två pics som Jimmy fotade för nån sommar sen.

Så snyggt 
Min polare från staterna är hemma i Sverige under midsommar plus nån vecka till.. han fixade hem
en Viair kompressor med tryckvakt för under 2tusingen... här i svea kostar bara kompressorn 3500kr ! Så bra å ha kontakter i staterna
Nu slipper man va orolig att man har slut på luft när man är ute på tur

Glad Midsommar på er ! 

Ok here we go again... testar lägger om bilderna...
4 år sen jag uppdaterade denna tråd
Jaja.. det har typ inte hänt nå mer på pickupen på dessa år..
så nu har jag nästan bestämt mig att göra en face lift eller ja mer en ground lift
Pickupen kommer höjas till original höjd eller högre med offroad däck är det tänkt.
Jag vet att många kommer säga.. näää gör det inte
Men jo dags att förnya den lite !
Men jag kommer att spara sänkframvagnen och svärden om man mot förmodan vill sänka igen
Jobbet kommer att starta i höst och hoppas bli färdig inom nån månad eller två.
Här har jag letat fram min gamla framvagn som jag tänkte jag skulle börja med lite smått att renovera nu.
Så har jag en framvagn som kommer från -68:an bussen som jag tänkte låna lite grejer av så som
spindlar, styrarm, styrleder osv. OM det passar !? Någon som har koll ?
Hörs hej !

By the way......
Har någon höjt en bay och har tips och ideér så får ni gärna dela med er av dessa !
Vilka offroad däck och vilka dimissioner ska man ha osv. !?

Så länge du lovar att uppdatera flitigt här kan jag tipsa om det här på fb som fladdra förbi som förslag
By the way......
Har någon höjt en bay och har tips och ideér så får ni gärna dela med er av dessa !
![]()
Vilka offroad däck och vilka dimissioner ska man ha osv. !?
Absolut rickard m ska försöka uppdatera så mycket jag kan
Tack för tipsen ! 

Kul Andy! Se till att fortsätta uppdateringarna i tråden bara, annars smyger jag in i garaget och sänker Dosan när du sover

Kul Andy! Se till att fortsätta uppdateringarna i tråden bara, annars smyger jag in i garaget och sänker Dosan när du sover
![]()
Hahaha ja då ska göra så gott jag kan och uppdatera så mycket jag kan
Är det fler än Karl som inte ser bilderna ?

No problems här iaf 
Helt rätt väg att gå uppåt istället för neråt, har tänkt göra samma sak men inte kommit till skott än. Tror det kommer bli grymt bra...
Jag ser inte bilderna BTW.
/Foppa
Bilderna i inlägg 2037... ser jag inte. 
Äntligen!
Precis så dom ska va!
Jag ser inte heller bilderna tyvärr.. inte kollat om de funkar på datan dock!
Hm är det någon som vet hur man kopierar in en bildadress från Google foto till BV !?
Jag klickar upp bilden och högerklickar och kopierar bildadress från Google foto och lägger in det mellan img] [/img
men för mej syns bilderna men inte andra !?
Hjälp !
Hur gör jag ?

testing....
funkar det nu ? ser ni pickupen ?

Den funkar klockrent! 
Boxerville » Projekt » VW DH -72
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.