Bara och ställa in sig i ledet...
Stort grattis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Sidor Föregående 1 … 41 42 43 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bara och ställa in sig i ledet...
Stort grattis!
Grym buss! Ses i Åminne då? 
Grym buss! Ses i Åminne då?
Det gör vi... ska faktiskt ställa ut den på gummifabriken ikväll, lokala vw handlarn har något jippo med 200 gäster i den högre sociteten och ville ha min buss i entren........
Svenstigs antar jag, kommer du med bussen till Haga värdshus nästa vecka med då i Hillerstorp?
Kanske det ja......
Grymt, då ses vi garanterat där!

Då har man fått plåtarna och varit på sin första utställning!!! Det går fort ibland!! Men att en gammal buss kan få så mycket uppmärksamhet är ju rätt fantastiskt!!!
Då har man fått plåtarna och varit på sin första utställning!!! Det går fort ibland!! Men att en gammal buss kan få så mycket uppmärksamhet är ju rätt fantastiskt!!!
Den blev sjukt bra...
Hoppas verkligen att få se din buss i verkligheten!
Välkommen till splitbussens underbara värld.. även en halvsunkig buss som min väcker uppmärksamhet vart man än kommer, så då kan jag tro att en fin lyxbuss måste må massor med uppmärksamhet överallt 
WTF!!??
Vad har hänt nu??
En rätvänd bild!!
*blink*
Jadu ibland så.....
Blev inget Hillerstorp med utställningen eller? Såg inte bussen din vid 11:30 i alla fall.
Blev inget Hillerstorp med utställningen eller? Såg inte bussen din vid 11:30 i alla fall.
Har inte löst det med försäkringen än.......

Lite kul när man får med båda kärrorna på samma bild fast ändå inte 
Såg den ikväll i Åminne - lätt finast på träffen av alla fordon. 10/10!
Såg den ikväll i Åminne - lätt finast på träffen av alla fordon. 10/10!
Tackar! ja mycket snack blir det men det är kul!!!! 

Bravo

Sååå trevlig buss! Måste kännas sjukt bra nu! Grattis till ett mkt väl utfört jobb! 
Sååå trevlig buss! Måste kännas sjukt bra nu! Grattis till ett mkt väl utfört jobb!
Tackar... känns jäkligt skönt!!
får väl bli Bugrun med 
Grattis måste kännas härlig efter allt slit 
Sidor Föregående 1 … 41 42 43 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.