151

Nu har PM gått ut till alla om visat intresse, har ni visat intresse men inte fått PM hör av er så ordnar vi till det. Har fortfarande inget bekräftat datum för leverans men så fort glasen är beställda så uppdaterar jag i tråden. Fler som är intresserade? Hör av er i så fall, med tanke på hur svårt det verkar vara att få tag i glasen numer så blir detta enda beställningen för kommande säsong.

/foppa

152

Har en 1303S fr år 1973! Finns det glas till den? Är det Hella?

153

Vahid.jam skrev:

Hej, jag har tidigare sålt glas som passade Typ1 och Typ2 68-72, dom kan nog passa på din 1303 men det kan vara så att du måste byta strålkastarna till äldre. Dom måste vara isärtagbara så att du kan byta själva glaset, har sålt både Hella och Bosch av dom. Kan kolla tillgången om du är intresserad.

/foppa

154

Foppa13 skrev:
Vahid.jam skrev:

Hej, jag har tidigare sålt glas som passade Typ1 och Typ2 68-72, dom kan nog passa på din 1303 men det kan vara så att du måste byta strålkastarna till äldre. Dom måste vara isärtagbara så att du kan byta själva glaset, har sålt både Hella och Bosch av dom. Kan kolla tillgången om du är intresserad.

/foppa

Jaha! Nä tack ändå, vill hålla bilen original, så jag får tacka för din tid!! ICQ/ab

155

Nu har jag äntligen fått tag i gula glas till bubbla -67, dom bör landa i Sverige i mitten på nästa vecka. PM har gått ut till er som har bekräftat att ni ska ha glas, det finns några extra glas med i kartongen hör av er via PM eller i tråden om ni är intresserade. Erlagd betalning fungerar som bekräftelse, betalning sker med fördel via swish.

Såhär ser dom ut:
http://i.imgur.com/GSrw4Bt.jpg

/foppa

156

Nu finns glasen hemma, alla förbokade glas som är betalda går ut imorrn. Det finns några par över till bubbla -67, hör av er via pm eller i tråden om ni är intresserade...

/foppa

157

Nu finns det 4 par kvar...

/foppa

158

Glasen kostar 1000kr paret inkl frakt, dom är ce märkta original glas så det borde gå att besikta med dom. Personligen skulle jag nog besikta med vanliga för att slippa tjafs, men var och gör som dom vill.

Jag har glas kvar om du är intresserad.

/foppa

159

Hej.

Tar gärna en uppsättning gula glas till min 66:a.
Pm:ar du uppgifterna om betalning så swishar jag under dagen

Just for the fun of it....

160

3 par kvar.

/foppa

161

1 par till sålda, finns 2 par kvar till försäljning...

/foppa

162

Följande gula glas finns hemma, lägger till 1 par till splitbuss och ett par till bay buss eller typ1 68-.

2 par till bubbla -67
Bosch 1305604080

1 par assymetriska till splitbuss
Bosch 1305604087 och 1305604089

1 par till baybuss och typ1 68-73
Bosch 1305604050

Som vanligt 1000kr paret inkl frakt med posten inom Sverige.

/foppa

163

Tack för glasen kommer att bli fina på bussen.

MVH

Alex

164

Twins skrev:

Tack för glasen kommer att bli fina på bussen.

MVH

Alex

Kul att du är nöjd, tack för en smidig affär.

/foppa

165

Tack för smidig affär ICQ/ab
Fick en påminnelse från postnord. Tack och lov för det när dom lyckas slarva bort ordinarie lappen om att dom kommit.

166

yogi skrev:

Tack för smidig affär ICQ/ab
Fick en påminnelse från postnord. Tack och lov för det när dom lyckas slarva bort ordinarie lappen om att dom kommit.

Vilken tur att du fick en påminnelse, dock borde du fått meddelande på mailen eller mobilen också postnord kräver att man skriver i det när man beställer frakten. Men det är inte alltid det fungerar, postnord går inte alltid att lita på...

/foppa

167

Uppdatering, dessa finns kvar.

1 par till bubbla -67
Bosch 1305604080

1 par assymetriska till splitbuss
Bosch 1305604087 och 1305604089

1 par till baybuss och typ1 68-73
Bosch 1305604050

Som vanligt 1000kr paret inkl frakt med posten inom Sverige.

/foppa

168

Glasen till splitbuss är sålda, finns ett par kvar till bubbla -67 och ett par till sen bubbla/bay buss.

/foppa

169

Köper sista paret till bubbla -67

170

Splitvraket skrev:

Köper sista paret till bubbla -67

Dom är bokade till dig, jag har skickat PM med betalinfo.

/foppa

171

Ha du någon kvar för en 66a?

172

Default/smile skrev:

Sista paret är bokat av Splitvraket, som det ser ut har jag inga glas kvar.

/foppa

173

Foppa13 skrev:
Default/smile skrev:

Sista paret är bokat av Splitvraket, som det ser ut har jag inga glas kvar.

/foppa

Fasen också.
Ajja få väll se om det dyker upp några någon gång ICQ/ab

174

Glasen till baybuss eller sen bubbla är nu också sålda, så nu finns det inget kvar i lager. Inga mer beställningar är planerade för tillfället, men skriv gärna i tråden om det finns intresse så kanske vi får ihop en ny beställning.

/foppa

175

Jag är på jakt efter ett till par gula ögon till min 59’a buss...
Hur ser det ut på glasfronten?

imstagram => @frans_356coupe