Hej
Jag känner att begäret efter en splitbuss bara ökar för var dag som går, men jag hinner aldrig slå till på någon som är till salu. Jag är inte någon rik miljonär, och vill dessutom göra mycket på bussen själv. Prisklassen jag förhåller mig till är 30 tusen och nedåt. Den ska helst vara ganska nära Stockholms- eller Norrtälje området.
Skicka PM eller skriv i tråden ifall ni har någonting. Allt av intresse, men helst med den smala bakluckan. Har du ett vrak du tänkt använda som reservdelsbil kan jag gärna köpa den för renovering...
OBS! Den ska ändå GÅ att renovera, så inte i det skicket på bilen som någon lagt in nedan...
1 2018-03-31 17:16:38 Senaste redigerad av Elias (2018-04-01 15:05:19)
Denna ligger prismässigt innanför det intervallet du nämner, du kan få den för 29900 kr, krävs väldigt lite jobb för att få den färdig redan till sommar!
(Erbjudandet gäller endast idag första April)
Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Nej, den var nästan lite för dålig, dessutom vill jag ha en splitbuss
Jag är ute efter en buss som är risig, men som ändå går att renovera...