1

finns de några tidiga vinnar bilar kvar skulle de va roligt om dom blev inbjudna visserligen är de väll inte många som finns kvar . vinnare från jubileums åren borde också bjudas in sen borde de satsas mer på marknaden o dragracingen som var de sämsta någonsin förra året . utställningen var riktigt bra enligt mej .Fyll gärna på med mer

2

tyckte spontan cruisingen på lödrdagkvällen va trevligt inslag med ICQ/ab

hoppas det kommer fler detta år och ja dragracingen va väll inte mkt tyvärr hoppas på mer
vi blir förhoppningsvis ett par bilar till i år samt husvagn istället för tält ICQ/ab

e det några härifrån som skall dit?

3

Absolut

4

Eftersom det är jubileum så blir det så!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

5

Jag läste i bug run tidningen att bugrun race day återkommer i år o körs på kjula 26-27maj o då kommer frågan eftersom jag aldrig varit på raceday . vet någon om de kommer va utställning o marknad där också?

6

Klart man ska dit.....

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

7

Eklund skrev:

Jag läste i bug run tidningen att bugrun race day återkommer i år o körs på kjula 26-27maj o då kommer frågan eftersom jag aldrig varit på raceday . vet någon om de kommer va utställning o marknad där också?

Kjula är ett trevligt ställe även om det inte bara är VW.

Bubbla -62

8

Gratis för säljare på marknaden i år om ja tolka det rätt är ju ett +

Kanske blir lite mer då

Aja vi åker vilket som ändå så blandat luft o vatten

9

Närmar sig ser inte ut som många härifrån skall dit ?
Eller? ICQ/bn

10

Jag ska åka på mitt första bugrun  ICQ/ah

11

Jag ska dit  ICQ/bf

12

Åker nog dit å säljer lite grejer  ICQ/bs

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

13

Efter några års frånvaro kommer vi i VWHK att åka dit och hoppas att många kommer och hälsar på oss i bussen. Enklaste sättet att ta reda på om det blir mycket luftkylda folkor på årets Jubileums Bug Run är att åka dit med sin egna och kolla.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

14

Jag siktar på Söndagen kan ju vara en milstolpe i cab projektet.

Då jag är snål blir det bara Söndagen, ska bara fixa en släpvagn.
Och bra väder.

"ljushuvud"

15

3-4 bilar i kö utanför entrén ikväll.. ICQ/ai

16

Det drar ihop sig åker ner på tors efter jobbet

17

trodde jag skulle få ledigt på fredag men så blev inte fallet, smyger ner på fredag eftermiddag .. har kompisar som står där nere nu ikväll redan, haha

När jag ser en leende joggare så ska jag överväga saken

18

Fint väder ska det ju bli så jag glider nog upp i bussen på lör fm ICQ/af

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

19

Vart lite sugen att ge det en ny chans men tyvärr så funkar det inte i år  ICQ/bh

20

Jag dyker upp imorgon!

21

Jag skall iväg med grabben och vaska guld istället... ICQ/br

Alte Liebe rostet nicht!

22

Måste såga att det var mycket trevligt, man har verkligen höjt nivån. Duschar som hade varmvatten och fräscha toaletter. Värsta röjjet borta

23

Tycker också det var bra... varit borta 5 år men återkommer säkert nästa år med... trevlig lördag kväll var det och varmt på sön precis som det ska vara..... sen att man fick med sig en näsa hem gör ju det inte sämre ICQ/bq

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

24

Ghia64 skrev:

Tycker också det var bra... varit borta 5 år men återkommer säkert nästa år med... trevlig lördag kväll var det och varmt på sön precis som det ska vara..... sen att man fick med sig en näsa hem gör ju det inte sämre ICQ/bq

Grattis till vinsten. Jag tycker också att de va bra i år

25 Senaste redigerad av Goggleman (2018-06-11 12:03:10)

Jag fick också med en näsa hem. Röd. ICQ/ag
Nä, den klarade sig faktiskt ganska fint under hatten och solskyddscremen.

Jag var där för första gången på tre år på söndagen och den här gången hade jag för första gången med grabben som absolut inte var med för sista gången. Såg ni en femåring som gjorde motorljud på sin trampbil så var det han.
Helt ok träff, trots att jag inte hann att kolla på det jag ville på samma sätt som när man kan gå ensam i lugn och ro.
Anton blev i alla fall helt såld på bilarna som maxade i bromsbänken och på däcksvärmningen i starten på dragracingen, så i kväll ska vi försöka oss på att göra en bromsbänk i Lego...

/Niße

1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18