Är intresserad av allt i bilväg i skala 1/24-1/25,plast/byggmodeller...
Obygda,bygda,skrot och delar..dvs allt!
Kolla era källare,vindar och gömmor...skicka en lista(gärna bild)på det som finns och ev pris..
till :[email protected]
Hoppas på många svar 
Det går att svara här med 
Ingen?
tror jag kan ha 2 st hotrods liggande på vinden.. red baron och beerwagon tror jag dom hetter
tror jag kan ha 2 st hotrods liggande på vinden.. red baron och beerwagon tror jag dom hetter
Dom har jag ett par stycken av,tack för att du funderade...
ngn annan som kan tänkas ha ngt?
Kastar upp denna till ytan igen..
Jag var i en stor lagerbyggnad förra helgen o kolla på lite vw delar...det fanns typ 20-30 lastpallar med både byggda o obyggda byggmodeller där. Du kan få tips om var när jag har tagit hem VW-delarna...men det finns i Skåne.
Det tipset vill jag ha..skicka ett PM
Ingen som rensar ur gömmorna?
Jag har en påse på vinden med lite gammalt junk, en Charger av lite större modell och så någon "krockad" -32 Hot Rod, Van med plyschinredning, nå T-Ford typ och allt är färdigbyggt/trasigt + en låda gamla Humbrolfärger, någon gjutskäggskniv, lite flake osv... Sms:a ditt nummer till 070-402 67 00 så kan jag mmsa en bild på grejorna. Finns i Nyköping, kan skickas.
Sms skickat
Jag var i en stor lagerbyggnad förra helgen o kolla på lite vw delar...det fanns typ 20-30 lastpallar med både byggda o obyggda byggmodeller där. Du kan få tips om var när jag har tagit hem VW-delarna...men det finns i Skåne.
Får man ngt tips?
Trodde du skulle skicka PM när du var sugen...
Trodde du skulle skicka PM när du var sugen...
Kommer ett PM strax 
Bump
Kastar upp denna till ytan igen
det borde dyka upp ett större parti modellbilar i Västerås rätt snart . . . 
it would burn off both of your ears . . . "
Ok..vad är det för kul då?
Du har mail
Du har svar
(driver lite med en polare bara, han drunknar snart i sin modellsamling, beklagar kladd i tråden)
it would burn off both of your ears . . . "
Söker fortfarande
Du har pm 
Söker fortfarande
Misstänker att du redan har dessa? 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet