Ge gärna tips på bra Veteranmarknader
Själv tycker jag att Locknevi i mitten på juni o Tingsryd i September är riktigt bra marknader som jag gärna tipsar om .
dela gärna med er av era marknads tips
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Vilka Veteranmarknader är värda ett tips?
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ge gärna tips på bra Veteranmarknader
Själv tycker jag att Locknevi i mitten på juni o Tingsryd i September är riktigt bra marknader som jag gärna tipsar om .
dela gärna med er av era marknads tips
Degeberga-marknaden i Degeberga är värd att besöka. Brukar hållas i april på våren respektive september. Brukar finnas en hel del bråte att kika på.
Eskilstuna Veterandag på Ekeby flygfält sista söndagen i Augusti.
DAK marknaden i Falun får man inte missa 
http://www.d-a-k.se/marknad.php
Är de några som ska till Jönköping i helgen ? skulle va trevligt med lite luftkylt på utställningen o förare av finbilar går ju in gratis
Veteran marknaden utanför HÖÖR i skåne i början på Maj.
Och svenska vw veteranernas höst träff i Malmö i början på September varje år (för 27:e året.)
Är de några som ska till Jönköping i helgen ? skulle va trevligt med lite luftkylt på utställningen o förare av finbilar går ju in gratis
Vad är på gång i Jönköping till helgen, länk?
Eklund skrev:Är de några som ska till Jönköping i helgen ? skulle va trevligt med lite luftkylt på utställningen o förare av finbilar går ju in gratis
Marknad i Jönköping
Hos Vätterbygdens Veteranbilsklubb.
Lördagen den 12/8 2017 kl.07.00-15.00
Som tidigare år är platsen öster om Elmia-området (bakom Racketcentrum).
Fri parkering inne på området! Entré 50:-/pers, under 15 år fritt
Förare av finbil fri entré
Tackar för infon Mr 56!
Edit: Hittade en länk...
http://www.vvbk.com/marknad/marknad_elmia_2017.php
Nossebro i april var bra för ett par år sedan när jag var där
Eklund skrev:Är de några som ska till Jönköping i helgen ? skulle va trevligt med lite luftkylt på utställningen o förare av finbilar går ju in gratis
Jag är där på lördag
Keyser Söze skrev:Eklund skrev:Är de några som ska till Jönköping i helgen ? skulle va trevligt med lite luftkylt på utställningen o förare av finbilar går ju in gratis
Jag är där på lördag
Ska också dit o har förbokat delar men har inte bestämt om de blir varre eller skåpbil
Kommer på fredag kväll i gipsyn
Kommer på fredag kväll i gipsyn
Är nog smart för då ska det vara uppehåll.
Lördag ser blöt ut, och då menar jag inte på ett positivt sätt...
Den som va i Jönköping va bra och trevlig :-)
Kanon marknad och fyndade en hel del där från en säljare från Vetlanda faktiskt dock inte VW delar
Ånä, denna går av stapeln nästa helg
21 april är de veteran marknad i Degeberga . Det ska va en riktigt bra marknad men jag har aldrig varit där men man blir ju lite glad när man kollar hemsidan o de står att dom undanber sej rena loppis stånd.
Tingsryds veteran marknad på hösten...
Tingsryds veteran marknad på hösten...
Det är hittills den bästa marknaden jag har varit på, både marknaden o utställningen är riktigt bra . i år är de den 15 september
Nossebro i Västergötland är en stor marknad som kan vara värd ett besök.
http://www.almv.se/nossebromarkn.htm
Enligt kalendern i nya bilsport Classic ska de va veteran marknad i Motala 2 april
Västerås har veteranmarknad nu i helgen.
Ni är välkomna till en av södra Sveriges största veteranmarknader, den 21 april 2018. Skulle man vilja komma dagen innan så kan man campa i husbil, tält eller husvagn. Man kan även kontakta Degeberga stugby på 044-35 00 60 för boende i stuga.
Säljare släpps in hela fredagen fram till kl 20.30 därefter köar man i insläppsfållan ca kl 05.45 börjar vi släppa in på marknadsdagen.
Endast försäljning av objekt och delar som rör (veteranfordons) hobbyn. Vi är flexibla och förstående men undanber oss rena ”loppis” stånd med porslin & liknande. Om dessa förekommer har vi rätten att avvisa då regeln inte följs.
Frågor besvaras:
Rune: 0704-55 50 54
Eller: [email protected]
OBS: ALL MAT OCH DRYCKES FÖRSÄLJNING förbjuden utom av Classic Mc Moped Club avtalspartner.
www.cmmc.se
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Vilka Veteranmarknader är värda ett tips?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.