1 Senaste redigerad av MattsR (2018-02-23 13:47:21)

Har märkt att många gamla trådar väckts till liv. Med förvånansvärt konstiga uttalanden och åsikter.  ICQ/ad

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

2

Han skriver ju inget vettigt så det borde gå att låsa han???

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

3

Med tanke på att signaturen Voff numera står som "Bannad" så lär väl inte fler insomnade trådar väckas till liv igen...   ICQ/af

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

4 Senaste redigerad av =) (2018-02-23 18:06:11)

Satt och skummade igenom några sidor av hans inlägg....
Säger bara DAAAMN  ICQ/ad  Default/lol
Tagit sig en eller två järn för mycket eller så ha han hittat något dåligt att röka? 
Om man youtubar hittar man rätt mycket mysko filmer och klipp...  Default/lol
https://www.youtube.com/watch?v=Sn5un50TLZg

5

Stänga forumet och endast tillgängligt för betalande medlemmar kanske?
Så j*vla tråkigt med sådana troll som ”voff”

vw typ-1 1967

6

Jag tyckte det var uppfriskande att gamla trådar väcktes upp, om man bortser från vad han/hon skrev...

Gubbjävel; dvs originalfantast

7

Kurtivan skrev:

Jag tyckte det var uppfriskande att gamla trådar väcktes upp, om man bortser från vad han/hon skrev...

Årets trådlyftare!

vw typ-1 1967

8

Reggad 2013, verkar haft en dålig period nu i slutet.  Påhoppen börjar inte förrän slutet av 2017.

51 år i år.

Suck.

9

Med tanke på vad man ständigt för höra om kapade identiteter och nättroll så har jag helt slutat lita på att en person är den man utger sig för att vara, eller på vad som skrivs är sant. Det kan inte vara så att användaren är kapad?

Skitsvårt att sitta här vid ett tangentbord och försöka reda ut vad som hänt och det är inte klokt att dra förhastade slutsatser, men jag har gjort samma observation som Helmut här ovan.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't