1

Hej är på jakt efter en rubinröd motorlucka till en typ 3 notchback
Originallack är ett krav

2

Hallå!

Visst är rubinröd en 1961-63 färg?

I vilket skick vill Du ha lacken? Eventuellt har jag kvar motorluckan från en tidig Notch med hårt solbränd lack, bör vara en originallacksbil men som sagt hårt patinerad som jag minns det. Har bilder på dörrarna från samma bil om det känns intressant och Du vill ha en uppfattning om skicket. OM den finns så ligger den LÅÅNGT in i ett förråd, men jag kan i så fall leta fram den till Bug Rauk i sommar!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

3

Det låter väldigt intressant......

4

Fick du napp? Har en röd tidig men vet inte om det finns fler nyanser.

5

Harry skrev:

Fick du napp? Har en röd tidig men vet inte om det finns fler nyanser.

Gustaf, nappa på den här! Jag vet som sagt inte ens om jag har min motorlucka kvar, jag har visserligen inte gått igenom hela plåthögen i förråden men den verkar i vilket fall som inte finnas bland de övriga notch-luckorna.....

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

6

Harry... Jag är intresserad finns det möjlighet ringa dig skicka ditt nr till 070tjugosju30800 mvh Gustaf