Tjena!
Nästa helg den 20/8 är det dags för den årliga cruisingen i Söderhamn.
Och nu när det har börjat komma några enstaka luftkylda till staden, och när det även har börjat blomstra mycket runt om i Hälsingland med skönt stuk på luftkylda bilar.
Så har jag och en vän startat en samlingspunkt (på facebook såklart...) där alla som brinner för allt som har med dessa tyska luftkylda vagnar, och där man kan vända sig för att bli uppdaterad om vad som händer i vårat län där jag tycker det dyker upp bilar med skönt stuk lite då och då!
Hellsingland Scrapers har vi döpt detta till, och det är ännu i utvecklingsfasen. Och det går alltid att utveckla till det bättre!
Så för alla i Hälsingland som känner att detta är något dom vill medverka i, så är det bara att bli medlem.
Och nu, till helgen den 20 augusti när det är cruising i Söderhamn. Så är vi några som tänkt samlas upp inför cruisingen för att sedan visa upp hur riktiga veteranbilar ska se ut!
Det vore kul om det kunde komma så många som möjligt!
Och självklart är alla som vill delta välkomna att ansluta vart man än åker ifrån!
Så, jag fixar länkarna här nedan så fixar ni nog resten.
Skriv gärna om det är något.
Och för säkerhetens skull så skriver jag in info för träffen här i tråden!
Hellsingland Scrapers - http://www.facebook.com/groups/212949088755592/
Folkvagns träffen - http://www.facebook.com/event.php?eid=203853486339141
Ha de gott, Sebbe
HS Crew!
Tid: den 20 augusti · 18:00 - 23:30
Plats: Söderhamn
Den 20e Augusti är det cruising i Söderhamn.
Det vore kul att göra premiär för Hellsingland Scrapers och visa upp hur veteranbilar egentligen ska se ut!
Så alla intresserad Volkswagen åkare, vi ses på Lidl parkeringen i Söderhamn runt kl 18 tillsvidare. Har du några frågar så är det bara att skriva, och eventuella ändringar kommer att uppdateras i evenemanget här på Facebook.
Det enda kravet är att du ska åka luftkyld folkvagn.
Ha de gott!
/ Hellsingland Scrapers!
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019