901 porsche låda inkl drivaxlar och vxllänkage och spak
nr 901301101or
070/ 2226194
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » porsche vxl låda
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
901 porsche låda inkl drivaxlar och vxllänkage och spak
nr 901301101or
070/ 2226194
4 eller 5v?
Det jag har läst mig till ska den va 5v! Men inte säker.
vad vet du om den... vad har den varit med om? vad har den suttit i, när va den senast i bruk? pris?
skrotade två rostiga 911 targa för ca 10 år sen! Det är dom sista delarna. ser hel och ren ut.
pris 5000:-
Numret du gett är typ reservdelsnumret för växellådshuset, och säger inget om 5växel/4växel/utväxlingar. Om du kollar igen på lådan så kommer du hitta ett instansat (tror det är inknackat iaf) nummer typ 901/02. Om du ger oss det numret så kan vi bestämma exakt vad det är för låda.
perfekt! Skall kolla.
Numret du gett är typ reservdelsnumret för växellådshuset, och säger inget om 5växel/4växel/utväxlingar. Om du kollar igen på lådan så kommer du hitta ett instansat (tror det är inknackat iaf) nummer typ 901/02. Om du ger oss det numret så kan vi bestämma exakt vad det är för låda.
Tack för hjälpen! Den är en 5v låda! Kom och köp jag kan leverera till BRC
Dizzycap skrev:Numret du gett är typ reservdelsnumret för växellådshuset, och säger inget om 5växel/4växel/utväxlingar. Om du kollar igen på lådan så kommer du hitta ett instansat (tror det är inknackat iaf) nummer typ 901/02. Om du ger oss det numret så kan vi bestämma exakt vad det är för låda.
Tack för hjälpen! Den är en 5v låda! Kom och köp jag kan leverera till BRC
Nytt pris 4000:- Levererad till BRC !!
Är den rosa?
Fick du fram det korta numret? Typ 901/2, så man kan se utväxlingen?
Porschen skulle behöva en låda med bättre utväxling. Just nu har jag en 5 växlad låda, men den varvar mer än en vw typ1 med 3.88/4.12 
Fick du fram det korta numret? Typ 901/2, så man kan se utväxlingen?
Porschen skulle behöva en låda med bättre utväxling. Just nu har jag en 5 växlad låda, men den varvar mer än en vw typ1 med 3.88/4.12
Kan kolla det ikväll ! Det är det stansade nr?
mvh pär
Fick vxl-lådsnumret av andersson för ett tag sen 719 1796. Dvs 5vxlad 901, slutväxel 7:31, femman 29:23
Vad har du för låda, Demian?
SÅLD!
Ok!
Jag har en 902/1
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » porsche vxl låda
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.