Efter mycket krångel med Photobucket då alla bilderna icke blev synliga längre sjönk motivationen att verka här på forumet. Nu har jag tagit mig i kragen och skaffat en alternativ sida att länka mina bilder ifrån, så nu ska det uppdateras på alla trådar framöver.
Tillbaka till resan:
Fanfest var en grym träff med trevliga arrangörer och fin gästvänlighet. Mycket hjälp fick vi också av många andra besökare. Till exempel visade det sig att remskivan på motorn var väldigt rostig, den käkade upp fläktremmar på löpande band. Då kom det en trevlig herre med en huggmejsel och natten slutade med att vi stod med motorn på tomgång och svarvade remskiva så gnistorna sprutade samtidigt som vi drack mycket och kall öl.
Hemresan på söndagen gick fint och det blev stopp i bland annat Karlsborg för lite käk och glass. Fint väder!

Efter dom resterande 30 milen från Karlsborg med skyfall i Örebrotrakten var vi äntligen hemma på gården i Leksand. Vilken resa det hade varit. Ett grymt äventyr med enorm lycka blandat med skräck och oro. Det kunde inte blivit bättre.
Stort tack till Joar som ville hänga med mig på den här drygt 150mil långa resan, och tack alla vänliga vw-freaks på träffen!

✔ [o"☮"o] Adventurewagen -76'
"Satfläsk!"