776

Då får du ju jobba lite fortare. Så du kompenserar den tidigarelagda festen..jobbajobba..

777

masen skrev:

Då får du ju jobba lite fortare. Så du kompenserar den tidigarelagda festen..jobbajobba..

Har ju lite begränsat med tid  ICQ/ac

778

influensan skulle slå hårt mot medelålders personer i år sa de på radio i morse ICQ/ad
Så sjukskrivning får dina nya chefer räkna med ICQ/ad
Så officielt kan du ju ha influensa  ICQ/ae

Kombi 231 -67 "Duvan" Dove Blue
Bubbla soltakare -59

SÅLDA...alldeles för många

What we do in Life, echoes in eternity

779

Gooks skrev:

influensan skulle slå hårt mot medelålders personer i år sa de på radio i morse ICQ/ad
Så sjukskrivning får dina nya chefer räkna med ICQ/ad
Så officielt kan du ju ha influensa  ICQ/ae

Medelålders...tsssss....  ICQ/ae
Nä, alldeles för ärlig och plikttrogen för nått sånt  ICQ/ab fast det hade ju vart bra  ICQ/ad

780

Hmm influensa.... ICQ/ad fast blir väl mistänksamma på jobbet då jag bara brukar ha någon sjukdag om året.. Hur länge kan man vara sjuk i influensa? ICQ/ae  har väl även jag något projet som vilar......
Nä du GB bara jobba på med du hinner, så kan din lokala stab av duktiga vw mekar säkert fixa resten.. ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

781

GB skrev:

michaelth; jo lite mer hjälp behövs säkerligen  ICQ/ae
Macke; Hehe, som sagt, lite hjälp behöver jag säkert men vill göra lite själv också  ICQ/ad
Hellberg; Nje, detta är nog en keeper  ICQ/af

Var förbi och svetsade fast värmeröret och slipade lite svetsar idag så nu är det "bara" främre delen på trösklarna och lite mer på främre brandväggen för Macke att leka med i veckan.
Tömde resterna i den läckande lådan idag så lär ta tag i den också inom kort.
Hade ju en liten plan att jag skulle hinna få på karossen på plattan till garagefesten men det känns inte troligt nu när festen blev lite tidigare än jag trott  Default/hmm

Jag beundrar dig som orkar hålla på!  ICQ/af Blir kul att se den igen på Vwhiteout! ICQ/ag

Man skall varken tro, tycka eller tänka, man skall kunna, veta och förstå

VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015

782

Orkar hålla på ja... nja...känner mig bra slut nu så jag vet inte... fast jag hade en timme att döda igår så jag svängde förbi och rev lite låda...  Default/hmm
Fan va nice det ska bli med lite stark mat och kall öl, slappna av och släppa allt för en kväll  ICQ/af

783

Öl kan man dricka i verkstan..en hel platta hämmar dock produktiviteten.. Default/lol

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

784

Rostlagningen av karossen ska väl vara klar nu, milstolpe deluxe, lite spackel, slip, grund och färg på det så  ICQ/ag
Hoppas, hoppas jag fått lådan tät nu också så man kan få ihop plattan nu också...  Default/hmm

Allt tar längre tid än man tror och man har ju lite annat att stå i också men jag skruvar väl på så gott jag kan när jag har tid och ork  ICQ/ad

785

Härligt GB, vilken milstolpe...

/foppa

786

Kämpa på så ska du se att du får på hjulmuttrarna Default/lol

Bubbla -62

787

Wow!! Grattis! Fasen va skönt det måste vara att äntligen ha en rostfri 54:a efter allt slit! ICQ/ab

Ducati Monster 1200S

788

Synd ja inte titta förbi igår då. ICQ/an
Får bli till nästa helg. Spännande! Bra jobbat!  ICQ/ag

Tomato Potato
Dyslexiker..

789

Oj,bäst att sätta fart och försöka få in sin egen..pinigt om du hinner före.. Default/hmm

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

790

Detta är en av de bättre trådarna och nu måste jag kommentera. Apan är veckans bästa! Hög igenkänningsfaktor på den, ser ut så när jag är i garaget också  Default/lol

En liten bit i taget. Inte långt kvar till att det är en rullande bil igen.

791

Tackar, tackar pojkar  ICQ/af

Jerry, har ju skärmarna kvar  ICQ/an

Planen har ju länge vart att få karossen klar till festen på Lördag men idag insåg jag att det är hälsosammast att skita i det och ta det i lagom takt istället så man inte går in i väggen och så man inte slarvar för mycket  Default/hmm

792

Blir kul att kolla in denna på Lördag!

793

Jag har 2 fina 1303-bakskärmar som bara ligger och väntar på nåt lämpligt objekt  ICQ/ab

GB skrev:

Tackar, tackar pojkar  ICQ/af

Jerry, har ju skärmarna kvar  ICQ/an

Planen har ju länge vart att få karossen klar till festen på Lördag men idag insåg jag att det är hälsosammast att skita i det och ta det i lagom takt istället så man inte går in i väggen och så man inte slarvar för mycket  Default/hmm

Ducati Monster 1200S

794

Blir kul att ta en bira på Lördag Mange  ICQ/ag

Är det breddade plast skulle dom ju passa som en smäck Jerry  ICQ/ae

795

Default/yikes
Tyvärr. De är i plåt och std-bredd..  ICQ/ab

GB skrev:

Ducati Monster 1200S

796

jerry skrev:

Default/yikes
Tyvärr. De är i plåt och std-bredd..  ICQ/ab

GB skrev:

ICQ/ac nä då får det vara...  ICQ/ad

797

Jäklar vad det rör på sig,  blir åka av snart då.  ICQ/ab  Riktigt kul.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

798

Ska blir kul att se den imorgon GB!  ICQ/ag

✔  [o"☮"o]  Lyxbuss -72'
✔  [o"☮"o]  Adventurewagen -76'

"Satfläsk!"

799

Gustaf insisterade på att vi skulle lägga på karossen till festen, och även om det var temporärt så var det jävligt ovant och roligt att se den närmare marken än den vart på tre och ett halvt år  ICQ/ag
Den ska väl av igen för lite lack och plattan behöver lite mer jobb innan man kan skruva ihop dom, lådan läcker tex fortfarande  ICQ/an

https://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/1736259.jpg

Och då kunde jag inte låta bli att sova i den och det gick förvånansvärt bra  ICQ/af

https://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/1736258.jpg

800

Snyggt!!!

"ljushuvud"