En jag känner har en rostig komplett t3 buss med stort soltak, bussen är 2 färgad. Den gick väldigt bra när den ställdes men den har varit stående länge . är det en lyxbuss ? finns de nått intresse ? vad kan värdet va på en sån här buss ?
1 2017-12-30 15:06:10 Senaste redigerad av Eklund (2017-12-30 15:07:23)
Yes låter som en lyxbuss, har den också kromade kofångare, öppningsbara ventrutor och mjuk ratt så är vi nästan säkra 
kofångarna är kromade ratten vet jag inte hur den är inte heller om de är öppningsbara ventilations rutor. vad kan ett renoverings objekt va värt? själv har jag ingen aning.
Då kan du utgå från att de är de. Är den väldigt rostig & motor bromsar mm satt sig pratar vi kanske 1-5000kr är den jätte fin & original invändigt & motor är frisk & bara lite skarvrost kan du fyrdubbla de... Med andra ord helt omöjligt att säga utan att ha tittat på den .. vart finns den?
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Då kan du utgå från att de är de. Är den väldigt rostig & motor bromsar mm satt sig pratar vi kanske 1-5000kr är den jätte fin & original invändigt & motor är frisk & bara lite skarvrost kan du fyrdubbla de... Med andra ord helt omöjligt att säga utan att ha tittat på den .. vart finns den?
Rostig är den men helt klart räddningsbar , motorn sitter inte fast bromsar får man nog räkna med är fast , den finns mellan Växjö o Jönköping