.
Inre nedre del utbytt på skjutdörr!
Yttre panel på plats!
Främre del av bakskärm och skjutdörr på plats!
Främre del av bakskärm vänster sida bytt!
..
Imponerande 
Batterilådan blev ju bäst![]()
Ja där har du jobbat på bra..kul med mycket bilder,till och med Michaelth borde vara nöjd.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Tack så mkt! Ja, jag har luggit i rätt så bra med denna nu i höst. Målet är att bli klar med den inom ca 1 månad! Eller kommer nog ta lite längre tid eftersom bromsar m.m måste ses över. Men att det mesta av rosten är fixat inom en månad iaf! 
35 2017-12-11 18:11:04 Senaste redigerad av sundler (2017-12-11 18:11:41)
Balk/fäste till Motorlucka urkapat. Har ny balk liggandes som ska på plats när trösklarna är klara! 
Minst sagt imponerad - utomhus renovering i snö - en riktig hårding
Och ovan på det en panelbuss - de gillas 
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|
Har det suttit någon logga på bussen
när den var i yrkessvängen?
Har hållt på med den i snart 4 månader nu så hänt lite ändå!
Lite
Bra jobbat
Bra jobbat, kul att se att folk fortfarande jobbar ute på höst/vinter
Det gjorde jag ofta förr. Men jag uppgraderade lite och klädde in bussen i presenning och körde elbjörn under 
Balken du kapat bort på sista bilden, finns den att köpa ny? Min syster behöver en sån till hennes buss, men jag har inte hittat den nånstans?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Trevligt flitens lampa har helt klart lyst för dig...
Bra jobbat!!!!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Minst sagt imponerad - utomhus renovering i snö - en riktig hårding
![]()
Och ovan på det en panelbuss - de gillas
Tackar!
Haha,Nej lite snö kan man ju inte vika sig för
ja paneler är fräcka!!
Har det suttit någon logga på bussen
när den var i yrkessvängen?
Vet inte det faktiskt!
Måste forska lite i det! 
43 2017-12-11 19:54:31 Senaste redigerad av sundler (2017-12-11 19:55:27)
sundler skrev:Har hållt på med den i snart 4 månader nu så hänt lite ändå!
Lite
![]()
Bra jobbat
Haha
man tackar 
Bra jobbat, kul att se att folk fortfarande jobbar ute på höst/vinter
Det gjorde jag ofta förr. Men jag uppgraderade lite och klädde in bussen i presenning och körde elbjörn under
Balken du kapat bort på sista bilden, finns den att köpa ny? Min syster behöver en sån till hennes buss, men jag har inte hittat den nånstans?
Tackar!
ja det går faktiskt rätt bra ändå! Har ett varmgarage men där står det en dubbelhytt på sidan!
japp den finns att köpa ny! Köpte min på VW up north!
Trevligt flitens lampa har helt klart lyst för dig...
![]()
Bra jobbat!!!!
Ja, hänt en hel del ändå!
tack så mycket! 
Härligt
Bra jobbat!
Buurrr kallt att svetsa idag.. men skam den som ger sig! Gjort klart främre delen av tröskeln idag så i stort sett klar med vänster tröskel nu! Ska bara helsvetsas och slipas sedan är den klar 
Vänster tröskel är klar!
Inte hänt så mkt på bussen nu på ett tag pga lite andra projekt. Men nu tänkte jag köra på så den blir körklar lagom tills sommaren!
börjat laga upp golvet under bagageluckan. Finns lite att göra ändå!