26

Någon auktion har jag inte haft, ge bud skrev jag, du bjöd 100:- i budgivningen, alldeles för lite, då kom Claus och bjöd 200:-, helt ok tycker jag, ergo, Claus vinner, du förlorar.

Nu är boken lagd i ett kuvert, frimärken påsatta och adress skriven, inte din adress dock, kanske dags för dig att gå vidare och leta efter en annan bok att köpa. Eller vill du tillägga något? Klaga lite kanske?

Och som sagt, det passar mig jättebra om du inte tar kontakt med mig om det är något annat som jag ska sälja. Det vore kanon.

Med vänlig hälsning
Erik

27

Du verka ju inte fatta så varför försöka få in flingorna i paketet som aldrig kommer falla i.

Jävligt konstig typ som inte ska sälja ett skit egentligen då hen inte verka veta om hen ska ha bud eller budgivning.

Tur är ville jag bara få igång budgivningen då den boken inte behövs.
Så vet inte varför du dra samma visa varje inlägg.

Jadu, ditt namn faller gott in i hur du är som person.

28

Ok, lite mer gnäll alltså... Ja, ni andra kan ju ta fram popcorn.

Jag har sålt mycket saker i min dag men en så pass gnällig spekulant som dig har jag inte stött på tidigare, fascinerande läsning, man undrar hur gammal du är... Och varför bjuda på en bok du inte behöver? Fortsättningsvis kan du ju prova att bjuda på det du har råd med och kanske bjuda på sånt du behöver istället.

Med vänlig hälsning
Erik

29 Senaste redigerad av =) (2017-11-16 17:37:07)

Hade nog kunnat varit spekulant om du hade haft en bättre plan och kanske fundera på om du ska ha budgivning eller bud ICQ/ab

Kul du se det så.
Vissa personer gör aldrig fel och kommer aldrig göra ICQ/ab

Men lycka till med dina "budgivningar" eller vad du vill kalla det för  framöver.

vi kommer ingen vart med detta då du inte får in det.

Sällan jag påpekar eller klagar men när någi gör fel så må man ju säga vad man tycker.

Glhf

30

Först la du ett skitbud och sedan dess har du klagat, pipit och gnällt i ett par dagar. Rent statistiskt klagar du mer än lägger rimliga bud.

Tack för dina lyckönskningar, Glhf?, angående mina kommande annonser, men som sagt, vänligen, stå över att lägga eventuella "bud" i dem.

Med vänlig hälsning
Erik

31

Hade tänkte lägga högre om du hade gjort slutdatum och tid och varit seriös ICQ/ab

Budgivning funkar tyvärr inte såhär.
Kanske för dig men inte på dom större sidorna.
Tex eBay och tradera.

32

Budgivningen fungerade utmärkt, köparen är nöjd, jag är nöjd.

Med vänlig hälsning
Erik

33

Hur kunde den fungera perfekt då vi som var budgivare inte fick veta slutdatum och tid och du avbröt mitt upp i budgivningen?

34

Eftersom säljaren och köparen är nöjda måste det räknas som perfekt tycker jag, hur andra perifera individer känner är ovidkommande. Det här är en säljes annons av en gammal reparationshandbok, inget försök att tillfredsställa gnällspikar, det verkar omöjligt.

Med vänlig hälsning
Erik

35

Ajjemen   ICQ/ad

36

Nu ska jag se en film tänkte jag, på ytterligare gnäll eller eventuella frågor svarar jag på senare.

Med vänlig hälsning
Erik

37

Då har boken kommit

38

Perfekt, mycket nöje.

Med vänlig hälsning
Erik