1

Efter att ha jobbat i musikbranschen i många år tappades intresset för konserter och festivaler och tiden lades på VW-träffar istället...

Nu har det gått några år och Sweden Rock har redan presenterat ett tokstark line-up med tex Iron Maiden, Ozzy, Stone Sour, Judas Priest och inte minst Heavy Load  ICQ/ag  så man börjar bli lite sugen igen...

Visst har det vart lite VW folk som brukar åka?

http://www.swedenrock.com/festival/arti … -rock-2018

2

Kommer judas då tar jag doris min bubbla å åker ner

3

Man får väl ta och pallra sig dit en sista gång för Zakk Wylde och Roxy Petruccis skull då..  ICQ/af

Heavy Load det var väl dom som höll på med Boxter-Ghian.... Default/lol

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4

Diskuterade detta igår faktiskt

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

5 Senaste redigerad av EskiL 109 (2017-11-15 20:59:12)

Jag har varit några ggr med bussen och det är inte omöjligt att det blir en sväng i sommar.
Riktigt trevlig festival där alla är justa mot vartandra. Får vänta och se hur spelschemat ser ut om jag ska ner.

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

6

Jag är också fruktansvärt sugen att åka dit för första gången sen '99. Ozzy och Judas räcker för att övertyga mig!

1975 latebay med ´79 GE motor

7

OM det blir att man åker så funderade jag på om man skulle ta bussen men kikade på avståndet... damn...över 7-8tim enkel resa... sen tar man bussen så kan man ju inte åka "terrängkörning" som jag har för mig det var på vissa campingar  Default/hmm

8

Phileas Fogg skrev:

Heavy Load det var väl dom som höll på med Boxter-Ghian.... Default/lol

Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  ICQ/af

(o\ ! /o)