Jag har en halvpall ca 200kg som jag behöver skicka till Dalarna. Någon som ska norr över närmaste tiden? Eller någon som har ett bra förslag med vem och hur jag skickar min pall.
Har redan kollat med bussgods o då måste jag köra med pallen till Helsingborg o lämna den. DHL skickar inte pall från privatpersoner... 
UPS fixar det, dörr till dörr:)
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
Tack!
De hämtade på plats i England och levererade 2 stora lådor om 60kg för 400:- ända fram till förstubron
Både hämtning och leverans privatadresser.
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
Jag har en halvpall ca 200kg som jag behöver skicka till Dalarna. Någon som ska norr över närmaste tiden? Eller någon som har ett bra förslag med vem och hur jag skickar min pall.
Har redan kollat med bussgods o då måste jag köra med pallen till Helsingborg o lämna den. DHL skickar inte pall från privatpersoner...
Dhl Skickar absolut pall från privat personer . Jag kör själv åt dhl men de blir mycket billigare om du ber ett företag som skickar mycket o har bra transport avtal att stå för frakten o du sen betalar företaget o de gäller vilket transport företag du väljer .
6 2017-09-24 06:40:08 Senaste redigerad av Hansson (2017-09-24 06:40:42)
Hansson skrev:Jag har en halvpall ca 200kg som jag behöver skicka till Dalarna. Någon som ska norr över närmaste tiden? Eller någon som har ett bra förslag med vem och hur jag skickar min pall.
Har redan kollat med bussgods o då måste jag köra med pallen till Helsingborg o lämna den. DHL skickar inte pall från privatpersoner...Dhl Skickar absolut pall från privat personer . Jag kör själv åt dhl men de blir mycket billigare om du ber ett företag som skickar mycket o har bra transport avtal att stå för frakten o du sen betalar företaget o de gäller vilket transport företag du väljer .
Ringde DHL o de påstår att har du inget transportavtal med DHL, så kan man bara skicka paket med dem... Jaja, nu e det löst iallafall.