Hej !
Hinner du få ut bilen ? Skulle vara trevligt att se den live . Tänkte ta mig till campingen i Eksjö
Och kika på lite bilar .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Släktbilen vw 1200 -55
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej !
Hinner du få ut bilen ? Skulle vara trevligt att se den live . Tänkte ta mig till campingen i Eksjö
Och kika på lite bilar .
Det borde jag få, men tiden......du är välkommen annars om du har vägarna förbi.
Nu börjar det dra ihop sig, idag har jag tvättat av bilen för att någon gång i nästa vecka kommer MHRF besiktningsman och tittar på bilen. En del justeringar måste sedan göras innan besiktningen har jag upptäckt , men så är det. Det finns inga genvägar, man lär sig av misstagen. efter det blir det regbesiktning och sedan är bilen i trafik (under förutsättning att besiktningen faller väl ut). Bilder, håll tillgodo. Pytsar ut fler efter hand.
Fantastiskt fin.. 
Vacker 
Mycket fin bil. Tänkte på vänsterpilen, den slår inte i karossen när du blinkar. Sitter lite högt kanske.
Uppmärksamt, jag skall kolla pilen extra noga det kan vara på gränsen. Tack
Haha, finn ett fel

Invändigt är framsätena upplagade och tvättade, dörrpanelerna tvättade med renoverat handtag, sidopanelerna bak samt ryggstödet bak är som nya, dom fick jag tag på, på en skrot i Östergötland väl skyddade under smutsig/solkig Atrexklädsel? för en hundring jag tror det var 1990.
Mycket fin bubbla!
Hatten av för ert jobb!
Om ni skall döpa bilen så föreslår jag att hon kan heta GARBO. Kolla nummerskylten 
Intressant förslag, går för närvarande under arbetsnamnet Folke.
Fantastiskt fin, kul även att se snygga, korrekta originalrenoveringar! 
Lite kul att de gamla "klistermärkena" från förr finns kvar. Besiktningsmärket är troligen från sista året bilen rullade innan den ställdes in.
Det finns ju inte så mycket att lasta i men det ryms en del bakom baksätet, sedan är det motorns jobb att driva paketet mot nya mål.
Har du lust att ta ett kort där gasvajern och chokedito går igenom fläktkåpan,skulle vilja se hur det ser ut i orginal.. 
Det kommer.
Här kommer detaljbilder på gas och choke i min bil.
Exakt som det ska se ut 
Kanon,då vet jag hur det ska se ut..
Tack för hjälpen!! 
Solen skiner och nu kan man slappna av, bilen är både regbesiktad och kontrollbesiktad. Så skööööönt.
Grattis!! till en av de finaste bubblorna i mannaminne 
Tänk att ett årsbarn med mig kan vara så välbehållet.
Man kanske skulle renovera sig själv lite :-)
Bra jobbat!!
Grattis till ett väl utfört arbete !
Tänk att ett årsbarn med mig kan vara så välbehållet.
Man kanske skulle renovera sig själv lite :-)Bra jobbat!!
Ska väl syns att man varit med ett tag..men håller med att det var bra jobbat. 
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Släktbilen vw 1200 -55
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.