1 Senaste redigerad av VWCAMPER (2017-09-05 08:49:36)

Jag går i fundering på att avyttra mina bussar .
Med stigande ålder (och vikt) samt avsaknad av tid har jag kommit fram till att göra detta !!!

Campern är en vit  87:a Poly-fie  1,9  4 vxl .ca 19 500mil.  Den kommer att säljas när den är besiktigad .(Fick/beställde fel exp-kärl)
Det är alltså en högtakare med NEMO inredning .Kyl/Fläktaggregat på taket (Travelcool) . Dragkrok.
Tristar-inredning i fram (dörrsidor,stolar,instrumentpanel samt matta) Snurrplatta på pass-stol .
Det finns även "Kofångare" och plastbitarna till dörrarna fram från Tristar.
Fräscha däck på Alufälg (Pentaliknande). 1 Nytt batteri förra året (bo-delen kan behöva nytt också) .Kupéfläkt nybytt.
Den är INTE Rostfri , dock har jag fått "Beröm" när jag besiktigat bilen för att den är fräsch under.

Panelbussen är en 90:a med 112:a  5 vxl  Ca:12700 mil. Jag har haft den uppställd på vad jag trodde var ett säkert ställe ,men tyvärr så har någon dj....el Smashat vindrutan .
När jag köpte den så var det en hel del gjort åt den, nya bromsar runt om b.la .
Det sitter för tillfället en FULLT Fungerande SYNCROMOTOR i den . Däremot har kopplingen sagt upp sig (small till när jag backade i motlut).
Eberspächer bensinvärmare monterad i bilen .
Skåpet är utan inredning (kan ev följa med soffor) ,dock inte "tomt". Där ligger 2 framdörrar (vita), 1 st 112 hk (orginalmotorn) och 1 st 90hk (kat)
4st Magnumfälgar (lastbilsdäck med torrsprickor) 4st vinterhjul (plåtfälg).
Det finns även en svart instr,panel med mätare ,extra rattlås och lastluckslås 2 st i bra skick (samma nyckel) . 1st extra tristarstol
2 st Grillar med lysen (4-kant) och diverse "braatthagrejer".

Jag väljer att "läcka" ut det här i forumet först ,innan blocket .
Bilarna/delarna säljes som en enhet , det är alltså ALLT eller INGET som gäller .

Bilder kan ordnas om du/ni är seriöst intresserade!!
PRIS ?   
Bud ÖVER 35 tkr lyssnar jag till !

2

Hej

låter intressant. kan du skicka mig några bilder? ([email protected])

vart i sverige finns bilarna?

T2 Buss, t3 doka, Lt distance wide

3

Bilarna finns i Gävle .
Försöker fixa bilder snarast !

4

PM

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

5

Hej, har du fått bussarna sålda? Jag är väldigt intresserad annars. Det finns ingen möjlighet att i så fall  få lite bilder till [email protected] ?

Med vänlig hälsning, John

6

Säljer nu bussarna separat !!
Campern Nybesiktigad UTAN anmärkning .
25 tkr eller bud över .

Tel nummer 070-3722426  Efter 18 00

7

Campern   Reserverad