126

Er også intr i et sett gule glass til -66 boble om du får tak i.

127

knut86: Du har PM!

/foppa

128

Har precis fått en leverans av glas som var beställda sen tidigare, i lådan ligger 2 extra par assymetriska gula glas till tidig bubbla. Som vanligt kostar dom 1000kr inkl frakt med posten, skicka pm om ni är intresserad av ett par. Först till kvarn gäller och erlagd betalning till konto eller swish gäller som bekräftelse.

/foppa

129

Har 2par assymetriska gula glas kvar till bubbla fram till -67, 1000kr inkl frakt med posten.

/foppa

130

Hej. Kan du lägga undan ett par gula till T1-67 så skickar jag betalning när jag kommer hem ikväll.
Mvh, Michael

131

mike66 skrev:

Hej. Kan du lägga undan ett par gula till T1-67 så skickar jag betalning när jag kommer hem ikväll.
Mvh, Michael

Det fixar jag, se båda paren som bokade därmed. Skickar ett PM med info.

/foppa

132

Har du några gula glas kvar ?
Uffe

133

Jag har tyvärr inga glas kvar som är till salu, kanske tar hem några par till hösten om jag får tag i fler. Lägger ut info här i tråden i så fall.

/foppa

Uffe skrev:

Har du några gula glas kvar ?
Uffe

134

Hittade 1par nya assymetriska gula glas i garaget dom passar bubbla fram till -67, glasen kostar 1000kr inkl frakt med posten.

OBS! finns bara ett par, så först till kvarn...

Skicka PM om du är intresserad.

/foppa

135

PM skickat ICQ/ab

136

Sålda!

/foppa

137

Tjenare Foppa!
Har du fler glas på gång?
Skulle gärna köpa till en typ2 67:a
Mvh:Rikard

138

Har fått endel PM med intressenter så jag håller på och gör i ordning en beställning nu, dra ett PM med vad ni är intresserade av för modell så kollar jag tillgången hos leverantören.

/foppa

139

Assymetriska glas till typ1 är tyvärr slut hos leverantören, då jag helst beställer glasen i klump så får jag avvakta med att beställa.

Återkommer i tråden när det blir aktuellt igen, preliminärt i slutet av januari.

/foppa

140

Grymt. Är också intresserad av ett par asymmetriska gula strålkastarglas till min 66:a.
Får kika in här i slutet av januari igen ICQ/ab

141

Asymmetriska gula strålkastarglas till en 65a skulle inte va helt fel.

Uppa denna när det är på g ICQ/bt

Typ1 -65

142

Är det på gång Foppa13?

Typ1 -65

143

Fortfarande restat hos leverantören, fick samma svar nu 3-4veckor så jag gör ett nytt försök i slutet på denna månad.

/foppa

144

Hej även jag är spekulant på ett par gula assymetriska glas, kan du lägga till det i beställningen?

mvh Björn

145

Det ska vi kunna ordna, väntar fortfarande på att glasen ska bli tillgängliga från min leverantör.

Jag återkommer så fort jag vet mer.

/foppa

Nordin skrev:

Hej även jag är spekulant på ett par gula assymetriska glas, kan du lägga till det i beställningen?

mvh Björn

146

Skulle vara snyggt på min bubbla från 60 också, så jag ställer mig gärna i kön.

147

yogi skrev:

Skulle vara snyggt på min bubbla från 60 också, så jag ställer mig gärna i kön.

Noterat, får jag bara tag i glas ska jag se till att alla som vill ha ska få sitt par.

/foppa

148

Fortfarande problem med att få fram bubbla glasen -67, men jag är lovad ett 10 tal par så fort dom finns att tillgå. Jag ska försöka sammanställa alla behov och skicka ut info via pm till som har visat intresse, återkopplar man på det PM´t som jag skickar ut så är man garanterad ett par glas när dom väl dyker upp. Betalningen börjar jag plocka in så fort jag har säkrat X antal par, detta görs med fördel via swish men all info kommer i det PM jag skickar ut.

/foppa

149

Inget pm ICQ/ac

Typ1 -65

150

Jocke.w skrev:

Inget pm ICQ/ac

Hehe så snabb är jag inte, pm kommer senare i veckan...

/foppa