Gjorde en resa till Tomas på Folkabiten ikväll för att hämta vevaxelshims men även för att resonera kring J-rörens passsform..efter mycket resonemang och jämförande med NOS-prylar i hans lager kom vi fram till att: det måste passa..alla radier och svängar stämde,MEN något som jag missat var ju att röret som levererades av Paruzzi var tvunget att kapas..det var alldeles för långt vid den bit som sitter närmast avgasflänset..inget man får veta när man köper paketet.. Nu vill jag klargöra att ingen skugga ska falla över Tomas för detta,han blev lika förvånad över detta som jag och ödmjukt konstaterade vi att vi lärt oss något,men att det skulle nog inte skada att notera detta på produkten..Jag snittade upp det nedre hålet för att få i röret,men om röret kapas till rätt längd innan KAN det hända att det går att trä i det utan att snitta..skit samma,nu hittade vi felet och skriver detta för att inte fler ska göra samma fel,det är ju en del av vitsen med forum,att lära av varandra,eller hur..återkommer när det är klart så får vi se..Tack Tomas,du är alltid så hjälpsam och trevlig..blev en bra kväll till slut! 
I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..