351

Underbar, inspirerande video PC, så fort Gipsyn är färdigrustad inför sommaren och lite skräp ivägsålt så att jag får plats i garaget igen så ska jag bannemig göra ett ryck ICQ/af

Typ 1 -58 såld
T3 Westfalia -82

352

Mikael K skrev:

Underbar, inspirerande video PC, så fort Gipsyn är färdigrustad inför sommaren och lite skräp ivägsålt så att jag får plats i garaget igen så ska jag bannemig göra ett ryck ICQ/af

Låter som en bra plan, Micke. Du har ju inte ett alltför hopplöst objekt samt att du kommit en bit på väg. Ut i garaget och skruva nu. ICQ/ab

VW 1500 1963 | Tyvärr såld!
Ghia 1968

353

Hörru! E några timmar bakom va?
Snyggt mannen ICQ/ab

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

354

JockeL U-a skrev:

Hörru! E några timmar bakom va?
Snyggt mannen ICQ/ab

En och annan har det väl blivit. ICQ/ab
Men nu är det slut sörru! Från och med nu ska det bara "kostymmekas".

Ghia 1968

355

Ja precis...
Till de dyker upp en skabbig ghia Default/lol

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

356

Häftig video och bil!
Super proffsigt, bara o gratulera PeCe

357

http://forumbilder.se/G8C20/norrta-lje.jpg

Ghia 1968

358

Najs ICQ/af

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

359

Kul med reportage, nu känner jag en kändis!

Default/lol  Default/lol  Default/lol

En bubbla som heter Ove (-66 med oval)

Empiriska försök visar att bara för att en nysvetsad metallbit har slutat glöda så är den fortfarande varm, väldigt varm!

360

Vacker skapelse! Precis rätt stuk enligt mig.  ICQ/ab Hoppas kunna åstadkomma något liknande, bra jobbat!  ICQ/ag

Frågor man inte lär man sig inte något!

361

Några månader har förflutit sedan senaste uppdateringen. Bilen har inte legat på latsidan utan fått jobbat hårt med en Tysklandsresa med Wolfsburg och Hessisch som huvudmål. Jag, frugan och en jävla massa packning kuskade runt 330 mil på drygt 14 dagar. Bilen fungerade över förväntan då det alltid brukar dyka upp "barnsjukdomar" i/på en bil som varit helt nerplockad.

Om man bortser från:
- En tappad vindrutetorkare i värsta hällregnet på Autobahn upp till Hamburg, ingen upplevelse jag vill göra igen.
- Att generatorn sa upp sig i Markaryd och ville inte ladda batteriet längre.

Sedan vill jag tipsa om, ni som har ställbara framvagnar - inklusive mig själv, höj upp dom några snäpp om ni ska ut på en länge tripp. Man blir lite nervös när det tar i, och förtar lite av åkturen. Kanske inte lika snyggt säger en del - jag kan hålla med, men i detta fall går funktion före utseende. Skruva ner den igen när ni kommer hem. ICQ/ab

Nu ska jag resterande av säsongen koncentrera mig på Notchen så den här kärran hamnar väl i malpåse eller så säljs den.

http://forumbilder.se/G8VVB/img-0296.JPG

Ghia 1968

362

Kul att den funkade så bra en då ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

363

Jag röstar på Malpåse.. ;-)

"ljushuvud"

364

Kör och njut i sommar sen malpåse ICQ/ab

Ser redan fram emot nästa projekttråd.

365

Ansluter till malpåse-kören. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

366

Sälj och spar notchen Default/smile Grymt att den funka så bra på lång resan. Inte så konstigt igentligen, då du är duktig och ordentlig när du meckar så de är inte så konstigt att grejerna håller.

Bubbla -62
Buss -60

367

Hastigt och lustigt dök det upp en kul kille med en stor plånbok. "Här ska du få ett erbjudande du inte kan tacka nej till" sa han. Det kunde jag inte heller, så nu är den såld.

Stor separationsångest men nu är det gjort. Han verkade glad över sin nya bil. ICQ/ab

Ghia 1968

368

Haha, king! ICQ/af

VW T3 EH -85
DKW F89 Schnellaster -53