Den här varianten tycker jag är riktigt snygg, men att den har rails förstör helheten totalt på en annars klockren varre 
skriv gärna vad ni tycker o lägg in andra exempel
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » O tidsenliga tillbehör som förstör helheten
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Den här varianten tycker jag är riktigt snygg, men att den har rails förstör helheten totalt på en annars klockren varre 
skriv gärna vad ni tycker o lägg in andra exempel
Om det är din varre tycker jag det är helt ok att du kritiserar ditt val.
Tycker denna tråd är otidsenlig...............
Det är inte min varre tyvärr är den inte heller lika fin som bilen på bilden
Min kompis variant och även en anhängare på forumet.
Inte han som stoppat dit railsen utan det är gjort förr i tiden.
Hade det varit min bil hade jag inte tyckt det va så kul att den blev upplagd och kritiserad.
Min kompis variant och även en anhängare på forumet.
Hade det varit min bil hade jag inte tyckt det va så kul att den blev upplagd och kritiserad.
Måste var bättre att bli kritiserad i en öppen tråd, än skrattad åt bakom ryggen.
Vem vet ägaren kanske hålle0rmed kritikern.
Jag brukar säga att Hor Rodding är en Åskådarsport, och har inget med komfort och funktion att göra.
Det är nog samma med VW sporten.
För övrigt får jag krupp av takräcken med sparkar och väskor på, det var ingen som körde med takräcke när det begav sig, om man inte skulle transportera nått.
Men det betyder väl att jag är gammal, och trött ;-)
Det var (knappt?) ingen som körde vrålsänkt heller när denna varre var ny, det är ett senare påfund det med, så varför kritisera eller kritisera det med. 
Onödigt inlägg måste jag säga...
... det var ingen som körde med takräcke när det begav sig, om man inte skulle transportera nått...
Den här transportern på en beetle i Australien är något slags otidsenligt rekord eller i allafall någon form av overkill..

Förövrigt så är rails knappast otidsenliga på en VW Variant, det fanns redan på 70-talet. Jag tycker det är snyggare än ett takräcke och säkert mer praktiskt för den delen.
.
Bara ja som tycker denna mening var fantastiskt i tråden "otidsenliga tillbehör" ......... Bilen är ju just från förr i tiden 
Dennaan skrev:Inte han som stoppat dit railsen utan det är gjort förr i tiden.
.Bara ja som tycker denna mening var fantastiskt i tråden "otidsenliga tillbehör" ......... Bilen är ju just från förr i tiden
Även jag tycker att det är en rolig formulering.
Tråden ligger i Babbel / offtopic, så lite fikarumssnack måste väl ändå få tillåtas? "Vad tycker du om det?" "Den där färgen suger!" Och så vidare.
Så länge det görs snyggt och utan personangrepp så är det bara utvecklande (även om det kan svida ibland) att få veta vad andra tycker. Jag tycker t ex att railsen på bilen skulle ha kunnat vara snygga och passande (inte bara praktiska), om de hade varit lite lägre och mindre framträdande. Ruggigt fin Varre är det annars.
PS Låt inte lättkränkheten ta över även här. 
Edström skrev:Dennaan skrev:Inte han som stoppat dit railsen utan det är gjort förr i tiden.
.Bara ja som tycker denna mening var fantastiskt i tråden "otidsenliga tillbehör" ......... Bilen är ju just från förr i tiden
Även jag tycker att det är en rolig formulering.
Tråden ligger i Babbel / offtopic, så lite fikarumssnack måste väl ändå få tillåtas? "Vad tycker du om det?" "Den där färgen suger!" Och så vidare.
Så länge det görs snyggt och utan personangrepp så är det bara utvecklande (även om det kan svida ibland) att få veta vad andra tycker. Jag tycker t ex att railsen på bilen skulle ha kunnat vara snygga och passande (inte bara praktiska), om de hade varit lite lägre och mindre framträdande. Ruggigt fin Varre är det annars.
PS Låt inte lättkränkheten ta över även här.
Ni har nog tänkt lite fel självklart är bilen från förr men inte railsen o det står otidseniga tillbehör alltså otidsenliga för bilen
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » O tidsenliga tillbehör som förstör helheten
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.