1 Senaste redigerad av YXBYGGARN (2017-06-14 16:43:50)

Säljes, Ett stycke bil. Stenhård med mycket attityd ! Inget för den blyge Default/smile

https://www.blocket.se/blekinge/Vw_typ1 … .htm?ca=11

Vw Typ1 -59 Projekt
Volvo Pv -53 Under uppbyggnad
A-Fords kupa -31 Daily driver
Ford Ranchwagon -55 Objekt
Ford Customline -55 Släden

2

sold?

3

https://www.blocket.se/blekinge/Vw_typ1 … .htm?ca=11

4

mera bilder, på skador m.m

5

Falcon: Du har Pm liksom en del andra.. Glömt att ja la in annonsen här, och de va ett bra tag sen ja var på detta forum

Bilen kommer säljas nybesiktad på helt nya däck

Tar gärna i mot bud, men skambud anser ja som oseriöst. Så vid snabb och smidig affär kan ja gå ner en del Default/smile

Vw Typ1 -59 Projekt

6

49 000kr
Vid smidig affär något billigare ICQ/ab

Vw Typ1 -59 Projekt

7

Den bilen har börjat sin försäljningsresa mkt billigare, sen har den bara blivit dyrare för varje annons..

8

Vill också minnas att den var betydligt billigare för nått år sen.. Så e ju klart prisutvecklingen men 50 för en sliten 60-talare e för dyrt..

9

Ska ni inte köpa bilen, håll truten stängd.
Varför tror ni "alla" bilar går utomlands för? Jo för att folk inte inser värdet av dom.
Hur många andra bilmärken är så billiga som VW att hålla på med?
En körbar,besiktigad och tämligen frisk bil från -60 för bara 50k.. Ett fynd i mina ögon

Ursäkts OT men blir så jävla förbannad på dessa människor som ska in å klaga på priser i annonser och sen gnälla över att dom går utomlands

Nytt mob nr...

10

Jag har absolut inget emot att sälja utomlands. Minns inte sist jag sålde en Vw till nån i Sverige.. Men som nämnt ovan så tror jag inte enns du får det begärda utomlands tyvärr.. En bubbla i liknande skick kostar ca 50k nere i Frankrike, Belgien men den kostar ca 10-12k att få ner.

Jag önskar dig all lycka i försäljningen. Default/smile

11

Veteranbilar blir dyrare med åren, enkelt !!

Vill ni chatta skriv privat, och sluta prata sönder min tråd !! Håll er te ämnet  ICQ/ag  ICQ/ag

Annons döda e strikt förbjudet, e man intresserad då skriver man.
Dina andra årsikter e ja inte intresserad utav, då detta e på nätet å folk ofta inte förstår att vissa saker sägs med glimten i ögat så får ja säga de i stället

Vw Typ1 -59 Projekt