Tänkte det var dags för lite upprättelse åt andra stackare som hängs ut...

*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Veckans "GB" aka gringubbe
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tänkte det var dags för lite upprättelse åt andra stackare som hängs ut...

Är det sådär avföringen blir när man är över 45? Inte så konstigt att han är tjurig...
Haha, men va fan det där är ju inte min svets, men Gustaf var ivrig och dokumentera mina första försök 
Och Johanna, jag kan ta kort och skicka dig nästa gång jag har nått att visa 
Haha, men va fan det där är ju inte min svets, men Gustaf var ivrig och dokumentera mina första försök
Och Johanna, jag kan ta kort och skicka dig nästa gång jag har nått att visa
Helt okej Göran. Det är nog det mest spännande du producerat de senaste månaderna... Du har Kalles nr!
GB skrev:Haha, men va fan det där är ju inte min svets, men Gustaf var ivrig och dokumentera mina första försök
Och Johanna, jag kan ta kort och skicka dig nästa gång jag har nått att visaHelt okej Göran. Det är nog det mest spännande du producerat de senaste månaderna... Du har Kalles nr!
Skickar dig på FB chatten sen...
Bjuder på en GB till då

Googlade "bald idiot" och vem dök inte upp som första bildträff

Du menar inte:

Nej det var träffen när man sökte på skallig idiot 
Googla "dryg skåning" 
Han har ju en fin kalufs iaf 
Konstigt, när jag googlade dryg skåning fick jag detta resultatet.

Skåne består av bördig åkermark, skog, gårdar, slott och herresäten - norr om detta fäbodar troligt vis bebodda.... 
Vad säger en skåning när en nordbo påtalar att skåne har längsta bron och högsta byggnad ? -Ja - vá dåå dåå.... 
Ju ballare buss, ju fler grinollar.
Du vinner ändå GB 
-Äntligen samkönade trafikljus, vrålades det djuriskt från myggriket under morgonen..
Nu kan omnämnd moderator kliva ur garderoben vilken dag som helst, även inom landets gränser, vilket kan vara befriande eftersom det är några dagar kvar till H02021.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.a … el=6732013
Vi träffas troligtvis i Parken och ölen är då din. 
Skåne består av bördig åkermark, skog, gårdar, slott och herresäten - norr om detta fäbodar troligt vis bebodda....
Vad säger en skåning när en nordbo påtalar att skåne har längsta bron och högsta byggnad ? -Ja - vá dåå dåå....
Synd bara att man inte talar svenska i Skåne, för då hade jag flyttat direkt! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Veckans "GB" aka gringubbe
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.