1

Den 8e Juli kör vi igen och årets VWATER blir den sista träffen... vi har haft 4 fina år så vi tänkte avrunda med flaggan i topp och ett 5e och sista chill och relax på Ranchen!

Ni som har vart här förr vet hur det fungerar, man kommer när man känner för det, hittar en schysst plats på den nyklippta gräsmattan för sin eminenta luftkylda vagn, tar fram skönaste campingstolen, öppnar en kall valfri dryck (tex öl) och bara njuter av det fantastiskt fina vädret vi alltid har ICQ/af blir det allt för varmt så åker vi och badar eller dricker lite mer kall dryck (tex öl), eller en kombination av bad och dryck ICQ/ab

När vi skålat, snackat skit och löst luftkylda världsproblem med gamla och nya vänner så drar vi igång grillarna och tar plats vid långbordet, sen är det bara och luta sig tillbaka, ta de lugnt och njuta av tillvaron resten av kvällen/natten.

Karta till Edstuga Ranch: https://goo.gl/maps/542cUEav9X62

Är det något ni undrar över så fråga på!

Välkomna!
//Ufo och Marcus

Buy the ticket, take the ride... - HST

2

Wooohoo jag kommer. Men varför sista?

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

3

Sweeeeet!

4

JimmyEriksson skrev:

Wooohoo jag kommer. Men varför sista?

Tja... varför sista, varför inte? ICQ/ad

masen skrev:

Sweeeeet!

Nice!

5

Jag ska försöka dyka upp och stanna kvar iår. ICQ/ab dock utan bil men det kanske går bra det med.

Sen så kanske de blir något nytt istället för vwater. Vem vet. ICQ/ab

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

6

Måste försökas prickas in som vanligt  ICQ/ag

7

GB skrev:

Du kan börja åka nu så hinner jag ikapp lagom tills att träffen börjat ;-)

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

8

Bergau skrev:
GB skrev:

Du kan börja åka nu så hinner jag ikapp lagom tills att träffen börjat ;-)

Hörru...tanken är att jag ska rulla med fler hästar i år så passa dig...  ICQ/ag

9

Efter en titt i almanackan så kommer man missa denna eminenta träff i år  ICQ/ac
Dels så har man förhoppningsvis precis kommit hem från en två veckors VW turné utan familj och 8:e har en av min sambos bästa vänner lyckas lägga bröllop...så vill jag inte bli singel så får man nog snällt stanna hemma  ICQ/an

10 Senaste redigerad av Löf (2017-05-17 20:50:16)

GB skrev:

Efter en titt i almanackan så kommer man missa denna eminenta träff i år  ICQ/ac
Dels så har man förhoppningsvis precis kommit hem från en två veckors VW turné utan familj och 8:e har en av min sambos bästa vänner lyckas lägga bröllop...så vill jag inte bli singel så får man nog snällt stanna hemma  ICQ/an

Nämen då... ICQ/an de va ju tråkigt och höra men bröllop är en godkänd ursäkt för avvikelse, vem vet, kanske du stöter på nån på bröllopet som sluddrar fram sent på kvällen:
-Du, min morfar hade en sån gammal folkabuss med fönster i taket men tyvärr så gick motorn sönder nån gång på 50-talet och så blev den ståendes i ladan, tror faktiskt den står där fortfarande...  ICQ/ag
Så det finns kanske en liiiten möjlighet att det inte är helt bortkastat och byta bort nice folkachill mot nåt långtråkigt bröllop... ICQ/ad

11

Löf skrev:
GB skrev:

Nämen då... ICQ/an de va ju tråkigt och höra men bröllop är en godkänd ursäkt för avvikelse, vem vet, kanske du stöter på nån på bröllopet som sluddrar fram sent på kvällen:
-Du, min morfar hade en sån gammal folkabuss med fönster i taket men tyvärr så gick motorn sönder nån gång på 50-talet och så blev den ståendes i ladan, tror faktiskt den står där fortfarande...  ICQ/ag
Så det finns kanske en liiiten möjlighet att det inte är helt bortkastat och byta bort nice folkachill mot nåt långtråkigt bröllop... ICQ/ad

Väldigt liiiiten möjlighet till det tror jag  Default/hmm å bröllop...fan va tråkigt...  ICQ/ac

12

Endast eget dödsfall är giltigt frånvaro GB !  ICQ/ad 

Hursomhelst är det snart dags så packa solkräm, öl och kött, och ställ in er på ett riktigt 5-årskalas och vem vet , det kan dyka upp en special surprise på kvällen !  ICQ/af

Post's attachments

FullSizeRender.jpg, 100.97 kb, 640 x 405
FullSizeRender.jpg 100.97 kb, 227 downloads since 2017-05-23 

You´ll never know...

13

Blir nog inget för mig iår, Typiskt!
Kollade kalendern nu, skärgårds bröllop samma dag. Default/hmm

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

14

Men va faan... bröllop hit å bröllop dit, ska de va så jäkla viktigt å kolla på folk som gifter sig...  ICQ/ad ICQ/ae riktigt synd att du inte kan komma Default/hmm

15

Noll jävla intresse av ett bröllop  ICQ/ac men ibland får man vika sig...ge och ta...  Default/hmm

16

Ska försöka ta mig upp. Vill helst inte missa sista träffen.

Mera känd som jb...

17

Klart du ska komma Blom. Å några andra Gävlebor brukar ju också dyka upp

För övrigt så har Ufo har bokat kanonväder nu och klistermärkena är klara så det börjar ordna upp sej

Dryga veckan kvar nu bara !

You´ll never know...

18 Senaste redigerad av Thomas Å (2017-06-29 09:03:57)

Årets träfföl Barndoor Lager kommer att finnas på plats på lördag kväll om än i begränsad volym pga tidsbrist. ICQ/ab

http://i220.photobucket.com/albums/dd161/brattbacken9/barndoor%20lager_zpswni761yh.jpg

"Pimped by Nature"

19

Klart du ska komma Blom, inte nog med att de blir kalasfint väder och barndoor-bira jag har ju något i garaget som du vill ha... ICQ/ad

20

Löf skrev:

Klart du ska komma Blom, inte nog med att de blir kalasfint väder och barndoor-bira jag har ju något i garaget som du vill ha... ICQ/ad

Nää, finders keepers... ICQ/ad

"Pimped by Nature"

21

Ja jag måste ju komma upp nu.
Kan ju inte ha det så här...

Post's attachments

ufo.jpg, 164.28 kb, 1334 x 750
ufo.jpg 164.28 kb, 242 downloads since 2017-06-28 

Mera känd som jb...

22

Default/lol

You´ll never know...