Mycket fin campinginredd T3:a, mycket nedlagt arbete på bodelen och går fint i motor och låda.
Den är fin i lack och underrede, men visst finns någon rostblemma kring skärmar, men inget i trösklar osv.
Nybytt drivknut och startmotor och batteri i höstas.
Dieselpumpen läcker något men den går kanon, drar snålt med diesel och är skattebefriad och besiktad till nästa år.
Jag har inte tid att åka med bussen, och vill kolla intresset här innan jag eventuellt lägger annons på blocket.
Bilen står i en lada utanför Enköping, jag finns i Stockholm.
Pris: 25000 eller bud. Smidig affär prioriteras
// Paul
1 2017-06-21 19:29:58 Senaste redigerad av Caravelle-Sven (2017-06-21 19:43:37)
Hej! Jag vill köpa bilen. Undrar om man kan köra bilen med den läckande pumpen eller om den måste dras på trailer.Jag bjuder fullpris och kan swisha handpenning nu och resten när jag hämtar bilen. Finns det något nummer jag kan nå dig på?
Mvh Viktor Sjölund 070 786 41 04
Viktor: härligt och välkommen in i Vw träsket 
Viktor: härligt och välkommen in i Vw träsket 
Han var inte lätt att få tag i........ 
Är den såld?
Hej, jo bussen finns kvar, har bara varit borta över midsommar
så har inte hunnit ta tag i säljtråden, får be om ursäkt för något sent svar 
Så får jag köpa den? 
Har fått väldigt många svar och har fått flera bud på 25. Så första budet på 30 får den?
Lite mer om bussen:
Den gick fint att köra när jag ställde av den i höstas, och borde väl rimligen gå lika bra att köra nu. Den läker så att det droppar och ligger diesel kring pumpen och blir en fläck där man står parkerad, men det var inget som påverkade körningen. Blev plötsligt svårstartad i höstas, trodde det var pga dieselpumpen men det var bränslefiltret så gick fint igen efter bytet (Tack vare tips från boxerville)
Jag har dåligt med bilder inifrån men det är en rocknroll säng bak för två, två lågor gaskök, trumavärmare, gasolkyl, popup tak ger ståhöjd. Jättefin tidstypisk inredning i trä. Gasolen har jag inte använt alls, då jag inte fått fram den men borde vara en trög magnetventil. Startbatteriet är nytt, bodelsbatteriet är slut.
Då tar jag den för 30k. Skicka över ditt nr så.löser vi det
ja herregud..... 
Hej!
Jag är Johannes fran Tyskland. Det är mitt gammal bussen! Sälde det i 2015 :-) Jag är ackso interesserad att köpa den.
Finns det fortfarande?
Hälsingar,
Johannes
Såld