Lättaste sättet att byta saker brukar vara att ta bort den gamla och sen sätta dit den nya
.
Nu har jag fått skärmarna utbytta samt bytt ut bussningen i startmotorn då det knappt var något kvar av den gammla.
men efter att ha bytt ut alla täntkomponenter mm så måste jag få tänding och tomgången inställd.
någon som vet vart jag kan få detta gjort i stockholm ?

den gammla bussningen
förtillfället
Hej!
Hör med RAINIER här på forumet , tror att han pysslar med VW i Stockholm
hörde med han för en stund sen ska te hans verkstad på fredag 
pepp!

Bes idag med blankt papper
så skön kille som fan han hade till och med sett bilen på bugrun.
min bil fastnade förövrigt på lyften när vi skulle backa av.
sen sneglade han lite lätt på min hastighetsmätare under bromsprovet och flinade lite och sa att det är nog bäst jag fixar detta tills nästa bes.
Åh jag är så glad nu ingen mera stress äntligen.
har iaf fått lite lack och spackel på mina skärmar bak, inte så jätte proffsigt gjort men jag hade inte gjort det tidigare.

Läcker lite olja 
Riktigt snygg! Fuchsen passar verkligen grymt bra på den!
nice pickis! skulle fan haft en enkelhytt jag! 
Grattis 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Man blir ju helt klart sugen på en pickis när man
Ser din.Kanske skulle ha en i stället för släpkärran,
som jag åker till soptippen med.Det är ju inte ens
1km till tippen men ändå 
Gratulerar till besiktningen och en cool pickis 
Riktig schysst pickis !
Jag har varit sugen på en bay med flak länge och när jag ser din blir inte suget mindre 
Tack alla 
Tycker du gott kan fixa din splitpickis ist franke 
en slamad splitpickis är vad sverige behöver!
Trevligt bes.papper och en riktigt ball pickis !
Grattis till rent papper. Denna pickisen e grym
Villha faktorn e stor 
Tack alla
en slamad splitpickis är vad sverige behöver!
Ja det har du nog rätt men det är bra med jobb innan den ens tar sig till bes för egen maskin, så min plan är att skaffa ett lättare bay objekt innan jag kör igång med den.
Tate skrev:Tack alla
en slamad splitpickis är vad sverige behöver!Ja det har du nog rätt men det är bra med jobb innan den ens tar sig till bes för egen maskin, så min plan är att skaffa ett lättare bay objekt innan jag kör igång med den.
vad vi har sett hitills för dig så finns det ju inte att du inte kommer jätte konvertera den till air och allt lika bra att du drar igång med splitten ist 
Najs med en update på detta balla åk!
Visste inte att de besiktar LB-fordon på Rissne-staionen nuförtiden! Förr var man alltid hänvisad till Vinsta, eller Sollentuna, nu bor jag dock söder om stan så Rissne är inte lika optimalt längre.
haha hade ingen aning om att jag ens ägde ett LB-fordon förrns nu 
men ja det är väll inte direkt en Tunglastbil:)
dom tar iaf inte stora lastbilar i rissne.
Annars rekomenderar jag dom stort dom har alltid vart sköna mot mig med alla mina bilar.
Tex, när jag besade en sierra i vintras så frågade kille om han fick köra lite på willys parkeringen brevid" blev blankt papper med"
vad vi har sett hitills för dig så finns det ju inte att du inte kommer jätte konvertera den till air och allt lika bra att du drar igång med splitten ist
Nästa bygge blir ganska likt min buss som jag har idag, men eftersom jag har gjort mallar o ritningar på allt räknar jag med att nästa bygge kommer att gå på halva tiden.
Vi får väl se vad som kommer ut först, split eller bay pickis
Nog om detta, back to topic.