Efter att vårträffen på VW-museét klingat av fick jag tillfälle att snacka med Bengt en stund, frågade då bl.a. om han kunde tänka sig ett besök av en skara Boxervillare. Svaret var positivt och vi skissade kort på upplägget för att tillfredsställa alla intresserade, från glada VW-amatörer som mig till riktigt nördiga termosdamor som TjejApa..
Länk till VW-museét, tyvärr har någon amatörhacker skadat sidan men det fixas nog med tiden. http://www.vwmuseum.se

Bild tagen av NA's fotograf.
Det handlar om en specialvisning av allt kring museet och hans verkstad för just Boxervillare.
Sällskapet bör vara mellan 15 till max 20 personer och kan arrangeras en torsdag, lördag eller söndag.
Kostnaden blir 150:- per person och då ingår allt, inklusive välkomstfika med smörgås och en avslutningsfika med något gottigott.
Det kommer finnas tid för frågor och möjlighet att dela er kunskap i sällskap med andra Boxervillare.
Ska någon bil köras anser jag att vi kan skramla ihop lite dricks på plats för den showen men det får jag vidimera med Bengt först.
Kommer att begrunda allas kommande åsikter och förslag/önskemål men någonstans får jag ta ett beslut eftersom jag bokar besöket i samråd med Bengt. Hans tid och vilja kommer respekteras i första hand men fram tills datum bokats är det fritt fram med önskemål.
De som anmäler sig bör vara seriösa och de som betalt in får pröjsa även om personliga förhinder uppkommer, pengarna går oavkortat till Bengt och hans VW-museum, som bara är en del av hans goda livsgärningar han troligtvis kommer berätta om vid besöket, om intresse finns.
Finns något intresse för detta och vilket datum, veckodag samt tid tror ni skulle passa bäst?
Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.