1 Senaste redigerad av Bilen (2016-04-13 16:22:37)

Hej! Jag har lite grejer som jag vill sälja/byta bort.

*Sätena är i mycket gott skick då bilen har haft en bår mestadels av sitt liv, infästning medföljer såklart.

*Fälgarna är original med vinterdäck (4-5mm kvar) i spexigt färgschema. Dessa är också i gott skick.

Skjutfönster, dashboard, mysig ratt och kaptenstolar är av intresse. Men kan även tänkas byta mot andra grejer eller reservdelar.
Skriv om ni har något kul! Om ni hellre är intresserade av att köpa grejerna så får ni komma med bud i PM.

Post's attachments

Fälgar.jpg, 249.49 kb, 1125 x 1500
Fälgar.jpg 249.49 kb, 166 downloads since 2016-04-13 

säten.jpg, 70.28 kb, 719 x 480
säten.jpg 70.28 kb, 187 downloads since 2016-04-13 

2

Vad kostar soffan? och var finns den?

3

Hej Bri, har uppdaterat min profil nu. Soffan finns i Helsingborg, Skåne. Jag har ingen aning vad soffan kan vara värd så jag låter dig komma med ett prisförslag! ICQ/ab

4

Hej. Soffan med infästning är jag intresserad av. Har ingen aning vad man ger för den. Vad tror du?

5

PM  ICQ/af

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

6

Fkgn, jag har ingen aning jag heller.. 1000kr tycker jag dock låter rimligt för någon som behöver två fina soffor! Vad tror du?

Du har inga kaptenstolar? Isåfall hade jag kunnat tänka mig att byta både sofforna och våra två ganska slitna framsäten mot dem! ICQ/ab

7

Tyvärr har jag inga stolar till salu. Det är mittsoffan med skenor jag behöver. 500:-?

8

Jag har även mittsoffan från en GL, alltså med plysch och armstöd

9

Jag vill nog sälja sofforna tillsammans, tyvärr. Kolla med dieseldavid!

10

Dieseldavid vad är det för färg på soffan?

11

Blå-grå

12 Senaste redigerad av Fkgn (2016-04-16 15:35:56)

Pris? Och vart finns den? Hänger skenorna också med?

13

Jag bor i Östersund, men du kan få det levererat hem för 1400kr i juni-juli. Skenor följer med.

14

Gammal tråd, men sålde du fälgarna?

Annars kan jag vara intresserad.

/R.Nilsson