Har en mellansoffa som ser ut att vara till en Split buss, är skadad i sidan annars okej....Kom med ett bud via Telefon / SMS - OBS snabbast svar om ni kontaktar mig via Telefon.
073-839 75 93

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Mellansoffa - Splitbuss
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har en mellansoffa som ser ut att vara till en Split buss, är skadad i sidan annars okej....Kom med ett bud via Telefon / SMS - OBS snabbast svar om ni kontaktar mig via Telefon.
073-839 75 93

SÅLD
Mycket konstig säljare, skickade ett sms med bud på 3500:-, då får jag svar att han har lovat att hålla den till en kille, ok vad har han bjudit då? 2000:- men jag har lovat att hålla den till han! och nu är den såld...... Ja,Ja det kommer fler.... 
Alltså en reko säljare som inte ser till varje krona utan står för sitt ord... respect! 
ja om nu bud är något man lägger för att man vill ha grejen då vet inte jag varför man skriver så men, men 
Som jag ser det så om man vill ha bud så säljer man när man fått nått man är nöjd med, högstbjudande är en annan sak 
Jag bjöd 4.000:- å det togs inte heller. Men det gjorde inte så mycket. Finns väl andra som samlar mellansoffor, soltak o 126:or än jag. 
Som jag ser det så om man vill ha bud så säljer man när man fått nått man är nöjd med, högstbjudande är en annan sak
Ok jag ger mig......
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Mellansoffa - Splitbuss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.