1

tjena har nu fått klart med försäkringsbolaget om bilen. har flygit runt mycket tankar och ideer i huvet så rod blir de av den men mycket delar ska jag sälja ändå.

4st empi 5or med däck, 1600cc dubbelportare fungerar helt som den ska, 1300cc dubbelportare med uppglappade styrstift till svänghjulet, framstolar och  baksäte fräscht endast skitigt, rutor + bakruta med rutram, dom skärmarna som är hela, dom lysena som är hela. och säkert massa mer fråga så kan jag svara vad som blir kvar och inte,

//mathias (turbo town) västerås

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

Hur är skicket på bakskärmarna?

3

Empi= pris?

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

4

jag är intresserad av fälgarna, bilder och pris? Skick på däck?

5

bilder,bilder åter         bilder!!!

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

6

ni har allihopa pm med svar på era frågor

//mathias

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

7

pm empi pris till mig med

8

Vad är det för klädsel och färg på stolarna?

9

Tippar på att du behåller gruben?

10

Motorn 1600 såld? Om ej pris?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967