Jahaja, här trummar det på alá Fejan utan bilder..
…. tic, tac, tic, tic…..
Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » For the ladies...
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jahaja, här trummar det på alá Fejan utan bilder..
…. tic, tac, tic, tic…..
Va vill du se he He
Snyggt,mekarfingrar som hedrar..lite ärr ger bara bevis på livserfarenhet.. 
UHHHH!!...Nu halkade jag bara in på den här sidan och känner att censuren släppt det mesta...Vi vill nog inte veta vad som finns inne i det vita...."paketet"
Det som slår mig är att det måste blir jobbigt att kissa då det är inlindat heeeela vägen...
Finns nog fler problem än bara kissningen... 
TA, det skulle varit spoilervarning på det där, jag är utbildad till Livräddare och agerar också som sådan om det behövs men att se sånt där huxflux i vardagen fixar jag bara inte.
Åter till oordningen i GB's sackiga trådstart..

…. tac, tic, tic… 
Ont gör de iaf
Ha haha Hard on The outsider soft on The inside... Ja du de e fan tur de... Btw gick bubblan igenom besiktningen igår. Wooho
Sluta gnäll, det är historia nu och javisst sympatiserar vi men du är på Boxerville nu och där snackar man inte mer än en gång om ett sketet liknande myggbett, fattar du väl!
ps. Jag ryser fortfarande, aj vad ont det såg ut att göra.. ds.
kram på dig tuttan, tur att du har en massa karlar, en trikebild osså Rhenström förstås, bra jobbat med bilen men projekttråden din verkar heldöd eller så har jag inte hunnit dit än..

Did you ever learn something, shame on you again, for the hundred times.. 
Jasså!!??..det var en tumme som var i bandaget,,,
Jasså!!??..det var en tumme som var i bandaget,,,
Ha haha Ja va trodde du de va hehe
Idag gav jag bort mitt kära gamla fickur till en äldre Syrian som jag alldeles nyligen blivit vän med, tänk vad vänskapliga möten är så mycket värdefullare än det materiella tidsenliga ägandet..
Nu dagens Babe's för de konfabulerande flicksnärtorna på forumet.

Zzzzzz…..
Wooho vilka bilar alltså
TA rekommenderas varmt, alltså att gå till optikern eftersom denna dära, jag menar vårt kvinnliga bollplank, helt i blindo missar alla karlar på bilderna, utom Rhenis förstås.
… tac, ticketitack, önskar dig du sjusovande ängel en siktigt skön fredag med mycket mek och mindre TV-spelande.. 
Ha ha ha tvspel? Va är de? Blir biltvätt å bilträff ikväll
Önskar dig en underbar fredag me
tack min Vän.

Ser bra ut..nu vet du ju hur man gör,så nästa gång syr du väl själv,eller.. 
Haha ah men visst haha lätt fixat
Var rädd om fingrarna... råkade slipa lite i tummen med vinkelharry härom veckan
inte en droppe blod, fast det var ganska så djupt.. värmde väl till blodkärlen så det vart tätt
skulle bara slipa lite .... utan kevlar handskarna..(på jobbet)skulle inte hänt hemma.. 
Vaknade vid fyra, 15 grader i hyttan så det var riktigt hurraburra, nu eldas det på i spisen och en värmande bild höjer alltid temperaturen eller vad säger alla ur sin skönhetssöms nynakna damor..

.. tic, tics, tax...
En bra dag hade de kanske hjälpt men när man mår som en påse bajs å hjärtat blöder så vet ja fan inte 
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » For the ladies...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.