Så är det pompejus, människor man känt länge visar nya sidor och på något vis är det positivt att vi är i rörelse.
Senaste samtalet var kort och kan bli ett klassiskt citat, se Växsjö som redan är dött!
Han ger sig och kör tillbaka hem, på OK Q8 var Lina en pärla tydligen men vad hjälper medlidande förutom en tröst i sekunden.Försökt ringa tillbaka men nu svarar inte han heller, allt känns som ett sprängt ägg just nu men jag skrattgråter åt själva upplägget som var så här.
Pengarna måste in för motorn var kravet, jag lånar då pengar av en vän till motorn och bensinkostnaden. En annan ställer upp med tid och bil, för han vet hur mycket det här projektet har börjat växa och betyda för mig. Vänner ställer upp utan att fundera och jag trasslar mest till det. Jag väljer hur jag ska reagera, jag väljer själv hur jag ska reagera, jag väljer sj……..
Tror fan jag ska börja samla frimärken utan motiv, det kan väl inte drabba någon annan eller..
Mycket möjligt..sällan filatelister gör så mycket väsen av sig,men går säkert att hamna i klistret även där..
Gå vidare bara..den här dagen blev ju minnesvärd på sitt sätt.. 
late,
in love,
and a little drunk..

Har man sjukdomen så har man...