1

Söker vissa saker i inredningen till min 61a, framstol, som är färgmatchad turkos och framskärmar, patinerade i original turkos!

OBS, jag letar inga reproskärmar som man kan lacka själv!!!

OBS jag söker inga originalskärmar som är i en annan kulör!!!

Jag har diverse saker att byta bort, eller så finns pengar om det värmer bättre.

Du säger vad du ska ha, inte frågar vad jag är villig att betala.

Tack på förhand!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

För nåt år sen såg jag en "turkis" tidig 60-talare i väl patinerat skick i grannbyn baki en ladugård. Jag kan ta en sväng och kolla om den står kvar.

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

3

Vet också ett skogsvrak som står ute men har ingen koll på hur framskärmarna ser ut. Känner ägaren å ja tror inte de ska va några problem. Ska se om ja kan knalla dit å kolla läget på dom nån da..

4

kolla gärna, men jag antar att det är lite svårt just nu, när vi har en del snö ivägen, men kolla gärna och återkomm!

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

5

Har du nå snöslungedelar att byta mot?!?! Moahahaha

Kolla med PärAnd, han kan ha koll på Turkishdelar..

6

Håller han inte på mest med småmaskiner likt snöskotrar, motorsågar och snöslungor??

Jag kollar!

Tel 07noll357185ett

7

Offtopic: Danne fick du mitt mail angående gasarna du ev visste av?

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

8

Nix! Det verkar inte funka nåt vidare att ta emot mail från BW... Vet ej om det blir i skräp posten, pröva skicka igen!

Tel 07noll357185ett

9

50 split skrev:

Nix! Det verkar inte funka nåt vidare att ta emot mail från BW... Vet ej om det blir i skräp posten, pröva skicka igen!

Kolla med han du trodde hade ett par vad dom kostar, rätt peng så tar jag dom.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

10

Ring mig istället. 070-3571851

Tel 07noll357185ett