Hålet för stötfångaren på framskärmarna skiljer sig åt mellan årsmodellerna på 1303, korrekt?
Vilken/vilka årsmodeller har vilket hål? Ett är ju trekantigt och ett är avlångt.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 68-75 » Framskärmar, funderingar
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hålet för stötfångaren på framskärmarna skiljer sig åt mellan årsmodellerna på 1303, korrekt?
Vilken/vilka årsmodeller har vilket hål? Ett är ju trekantigt och ett är avlångt.
Om jag har förstått det hela rätt så har 1973 ovalt och 1974- trekantigt hål. 73-års modell har samma skärmar som 1302.
/Anders
Från -74 var det lag på strålkastarspolning i Sverige och då går slangarna till dessa ut bredvid kofångarfästena.
Visstja! Det där med spolningen hade jag glömt. Undra ifall sbp gnäller ifall jag rullar in utan spolning.. Känns inte som de flesta har koll och bryr sig om den lagen.
Jag tror att sådant är glömt eller borttaget numera, min saab 900 har saknat torkare i flera år nu o gått igenom blankt.
Sitter det inga grejor där så bryr dem sig inte, skulle det därimot sitta torkare på plats så måste dem fungera.
Så är det kanske med torkare men om det är högtrycksspolning så kollar de inte det. Inte på min 1303S eller Passat i alla fall.
/Anders
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 68-75 » Framskärmar, funderingar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.