Hej hopp..någon som har ett schysst 30-hästars insugningsrör att sälja..visade sig att det som satt på min projektmotor varit utsatt för svetsare med dilerium av det värre slaget.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Insugningsrör..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej hopp..någon som har ett schysst 30-hästars insugningsrör att sälja..visade sig att det som satt på min projektmotor varit utsatt för svetsare med dilerium av det värre slaget.. 
Jag kan kanske ha ett. Ska kolla så att det är fritt blås i förvärmningsröret bara. Väldigt vanligt med igensatta sådana rör, så se upp när farbrorn från Frövi raddar upp sina hammarlacks grejor.

Nu ska du inte vara sådan..har köpt mycket bra grejor av honom.. Tacksam om du kollar! 
Svar till 25hpman:
Nu är det dags att du lägger av med dina trakasserier på mig på den här sidan (Boxerville)! Finns inte 1 mm hammarlack på mina grejer.
Använd din avundsjuka till att uträtta vettiga grejer istället för påhopp!
Nej, hade inget rör. Du får köpa ett fint målat rör från Frövi.
Någon annan? 
Uppetigupp..
till vilket år var det 30hk?
kan hända att jag har...
Motorn är från en -59,har dessvärre ej det defekta röret på jobbet så jag ser artikelnumret,men kan återkomma senare ikväll..
Får kolla har en gammal skrotmotor stående... 
Får kolla har en gammal skrotmotor stående...
Gör så..vore ju smidigt då vi ses snart.. 
Tänkte sååå.. Vet inte varför jag förträngt den motorn.. den står ju precis utanför garaget på en pall...under plast iofs..kollar ikväll på vad som finns och hör av mig...
Slå ett sms..har väldigt oladdad telefon,så ringer jag upp sen isåfall.. 
Ledsen insuget dåligt... hoppas någon annan har ett till dig.. 
Tack för att du kollade... 
Ska försöka kika om jag har nåt, ska nog förbi i dina krokar i helgen
Stort tack iooor..löste sig bra(som det alltid gör när du är inblandad i transportlogistiken)
Tack alla ni andra som erbjöd er hjälpa mig..
Sorry hade helt glömt bort detta...ber så mycket om ursäkt.
Men det löste sig ju ändå 
Ha det gott.
gött. ....jobba jobba 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Insugningsrör..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.