Blir awesome som Bettan ofta ylar.
25
Dagar
02
Timmar
42
Minuter
07
Sekunder kvar till Elmia börjar, hur kan vi hjälpa dig..
http://www.custommotorshow.se/
Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Fasty 72a a som i automat. "bygger Typ4 rova..
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blir awesome som Bettan ofta ylar.
25
Dagar
02
Timmar
42
Minuter
07
Sekunder kvar till Elmia börjar, hur kan vi hjälpa dig..
http://www.custommotorshow.se/
Hahahaha
Nu ärde så att jag är väldigt bestämd med hur jag vill ha utsendet på de jag gör,
så i me de inte finns några låga smala däck i 19" o hoj däcken jag köpte inte blev
bra så blir de 17" plåten nu till elmia sen har jag en ide om däck som ska kollas upp
innan jag gör bord av fälgarna!
Så idag har jag byggt en ny bakfälg o slipat för lack. en sprack ju påväg till buggen
o konorna åts upp efter strul med
Äntligen lite uppdatering
hoj däcken som mäter hiskliga 100 90 19" doc för högt för mej
Sen hade polarn 2st t3or så köpte dom om de skulle vara så att projekten tar slut!
Dom däringa fyrkanterna kommer bli så hårda. Iaf en
Tja en turboladdad t3a... som bruks laståsna.. givetvis slammad
Hur är det med 18 tums däck??? eller 17 fram?
ja givetvis det dryga jobbet att göra nya fälgcentrum eller tok modifiera 2 befintliga....
Tråkigt att hoj däcken blev "fel" men förstår dina tankar.. det MÅSTE vara så som man tänkt sig...
Jobba på!!! 
Tja en turboladdad t3a... som bruks laståsna.. givetvis slammad
![]()
Hur är det med 18 tums däck??? eller 17 fram?
ja givetvis det dryga jobbet att göra nya fälgcentrum eller tok modifiera 2 befintliga....![]()
![]()
Tråkigt att hoj däcken blev "fel" men förstår dina tankar.. det MÅSTE vara så som man tänkt sig...
Jobba på!!!
har skälvklart funderat o kollat på 18" för de fins i 165 35 o de kan funka o sätta centrumet i yterbanan liksom, men jag har ju utsatt alla raggare som åker 20" bak o 18" fram! så är givetvis imot de! men de kommer nog en lösning efter elmia.
Japp en t3 med merca diesel bör man ju inte vara främande för. en var ju vatten kyld o utan motor. sen är den luftkylde fungerande så tja vi får se. o stil med denna!
Dom däringa fyrkanterna kommer bli så hårda. Iaf en
ja de lär den bli
Så då har jag fixat lite små grejer o fått dit plåten me.
Har inte fått någon lösning på däcken tyvär, eller fick pris på o vulka på gummi men hamnade på 14k så skiter i de.
Men idag har jag byggt en dragkrok så jag kan dra min camper ju. givetvis blev de en löstagbar.
Tur vi hade domkraft på jobbet för lite lägre bilar!
Hade en nästan ny krok till saab 95 liggandes som fick sätta livet till 
rätt så diskret me, ock elen kommer hamna innanför plåten bak.
Diskreto...
Intressant med Saab kroken, då jag letar en demonterbar till min buss... får leta på bildelsbasen..
Bmw är bättre, fick doc inte plats i stötfångaren på3an, men dom går uppåt så inget syns 
Bmw är bättre, fick doc inte plats i stötfångaren på3an, men dom går uppåt så inget syns
+ att funktionen är bättre,9-5 krokuttag måste hållas superrent för att fungera(om man ska vara kritisk och väga in all för och nackdelar..)
Med risk att trasha renströms tråd... En demonterbar krok med så litet instickshål? Vad då använda då hålet i mitt fall skall vara så litet som möjligt vid demonterad krok..
Efter detta åter till topik.
.
Rehnström skrev:Bmw är bättre, fick doc inte plats i stötfångaren på3an, men dom går uppåt så inget syns
+ att funktionen är bättre,9-5 krokuttag måste hållas superrent för att fungera(om man ska vara kritisk och väga in all för och nackdelar..)
Sen ime jag har en 95 krok kan de bli kolvrass nu! haha ohjo vad saab är bra grejer! haha
Bytt till typ3 ok fram nu o lite nya belägg o montsats. även kopplat in elen till kroken o
hämtat campern från sömerskan, så nu kan man stänga om sej! haha
Då långnosarna börja bli väldigt poppis nu, var jag o hämtade en front an Ante
o ska bygga tillbaks.... ne fan heller men jag ska laga lite rost, så bra o ha en
bit o plocka av.
Då har man satt dit en front bit, bytte bara nere så lite som möjligt. vill ju ha
kvar skicket, o märkte att den blir rätt låg i fram när man har all plåt som ska vara där 
Några bilder till 
Gott om plats ju.. 
Den sliter du ner snart så det är lungt 
Haha, nu har jag nog inte fler frontar vad jag vet i alla fall. Var rädd om denna så inte asfalten hoppar upp knöla till nyllet på sportcoupen en gång till.
Watatatataa !! Ja vill höra varvstoppet
Håller med, nu är det dags för en video, för oss som följt projektet slavisk dreglande men ej fått tafsa på den hade det vore en höjdare.
Hur mottogs den på BugRun och bilder har vi följare aldrig klagat på, är man Kung får man offra sig för Prinsar, Prinsessor och annat löst folk..
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Fasty 72a a som i automat. "bygger Typ4 rova..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.