´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Sidor Föregående 1 … 171 172 173 174 175 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Eklund min vän....Livet är allt för allvarligt och tråkigt ändå.
Kan vi inte få leka lite och skämta med glimten i ögat- åtminstone på en helg??
Jag tror Johan ( som jag tycker gör ett enastående arbete) förstått Din poäng redan i Ditt första inlägg så Du kan nog ställa in korståget.
Prova att le nån gång 
SEn tillägger jag bara att jag förstår inte ett dyft av allt det Du skriver om förtal, lögner mm
Dels för det är dåligt skrivet och för jag inte bryr mig tillräckligt för att försöka tyda Din andemening

Johan W, keep up the good work!!!
Det är ju hur kul som helst o se en bild med en vw babe på o sen undra vad det är som är vw i bilden jajust d ja kortet är taget genom ventrutan på 66a bubbla eller allra längs bort i bilden ser man en glimt av baklampan på en splitbuss

Underbar bild..kunde även passat i min tråd: vw på väg.. 
Men vänta ett tag..är inte det där Demians armhålor..? 
Men vänta ett tag..är inte det där Demians armhålor..?
Jo men vid det tillfället var han ändå hyfsat nyrakad, i allafall jämfört med gårdagens selfie...

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=33177
Favoritbilder med klass i repris för trådens ämnes skull.

Aprilväder är lika lynnigt som gubbar med Pms..

Fasen vad mycket hippies det har funnits!!-å va kul de verkar ha,,,,Var kan man handla syra??
Fasen vad mycket hippies det har funnits!!-å va kul de verkar ha,,,,Var kan man handla syra??
Testa skolgården.. 
Som tjänstledig rektor och ämneslärare för söndagsskolan vill jag avråda från besök på skolgårdar, idag är risken för att bli blåst stor jämfört med när ni gubbar för hundra år sen sprang runt skitiga runt truten tuggandes på ettöres kola med slangbella i backfickan..

En till herrarna i hagen för jämlikhetens skull..

Som tjänstledig rektor och ämneslärare för söndagsskolan vill jag avråda från besök på skolgårdar, idag är risken för att bli blåst stor jämfört med när ni gubbar för hundra år sen sprang runt skitiga runt truten tuggandes på ettöres kola med slangbella i backfickan..
Inte var man i skolan, man var ju hemma och skruvade på lådbilen, ogilltigt frånvaro preskiberat idag :-)
vwato skrev:Som tjänstledig rektor och ämneslärare för söndagsskolan vill jag avråda från besök på skolgårdar, idag är risken för att bli blåst stor jämfört med när ni gubbar för hundra år sen sprang runt skitiga runt truten tuggandes på ettöres kola med slangbella i backfickan..
Inte var man i skolan, man var ju hemma och skruvade på lådbilen, ogilltigt frånvaro preskiberat idag :-)
Vilken härlig bild,vilka är polarna? 
Mr 56 skrev:vwato skrev:Som tjänstledig rektor och ämneslärare för söndagsskolan vill jag avråda från besök på skolgårdar, idag är risken för att bli blåst stor jämfört med när ni gubbar för hundra år sen sprang runt skitiga runt truten tuggandes på ettöres kola med slangbella i backfickan..
Vilken härlig bild,vilka är polarna?
Tobbe och Claes vi bodde i Råberga då.

snart sommar...

Sidor Föregående 1 … 171 172 173 174 175 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.