Den var till salu på Blocket men var såld då jag ringde .... hade tur att det blev
något strul med betalningen så det var bara att hänga på släpet och göra en utflykt
Trevligt projekt!
Hade verkligen inte haft nåt emot att äga en sådan för egen del.
Hittade en bild på en läcker Matador...du kanske skulle bygga nåt liknande med en av dina.

Eftersom att vissa här går igång på avarter som Tempo, så får man väl bidra med 2 bilder från Skåne på en Tempo Viking

Då har det äntligen blivit lite garagetid... fick fixat under passagerar dörren och lite till som jag inte har bild på just nu 
SunCityAircoolers
55 2011-04-10 06:20:15 Senaste redigerad av Stefan T (2011-04-10 06:20:32)
Du verkar inte brist jobb med rost
Efter 2dagar i garaget ser chassiet ut så här motor/växellåda, pedaler mm på plats, det enda som saknas nu är bromsar och lite el...
SunCityAircoolers
Hehe ser ut som en traktorkärra med en motor på draget..... fränt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Bland de fräckaste bilarna jag vet.... lika kul varje gång tråden uppdateras!
En sån där med en 2332'a skulle vara hur fränt som helst. 
Ali G
Eftersom att vissa här går igång på avarter som Tempo, så får man väl bidra med 2 bilder från Skåne på en Tempo Viking
är det nåt du känner till som ev går att köpa loss? sugen på en som fan!
Jodå, det går nog. Släng iväg ett mail så får du "koordinaterna" !
Jodå, det går nog. Släng iväg ett mail så får du "koordinaterna" !
mail skickat! 
Snabbt ihopskuvad och lastat inför utställning i helgen
Grabben torrkör en sväng
Detaljstudie

SunCityAircoolers
så jävla frän!!
Åhh. Vill haaa!!
Den på fulsnygg på något sätt, så man kan inte göra annat än att tycka om dem
Udda maxlast också 
länge sedan det vara någon uppdatering här, är iaf nästan färdig med bromsarna och har byggt nytt flak i veckan till den, så nu saknas bara järnvitirol för att patinera det nya trät för det blev för nytt och fint jämfört med lämmarna... de nya vangsbultana fick sig en omgång av rondellen för att kunna "rosta in" lika som de gamla brickorna...

SunCityAircoolers
ser nästan för bra ut..
motorn , eller luftrenarn i alla fall ser lite ny ut-- om man nu kan säga så om en gammal vw motor..men nyare än -50 e den allt..
nä skit i vad jag säger, du gör ett bra jättebra jobb, all heder till dig!! e bara avundsjuk på den tuffa pickisen.!!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
ser nästan för bra ut..
motorn , eller luftrenarn i alla fall ser lite ny ut-- om man nu kan säga så om en gammal vw motor..men nyare än -50 e den allt..
30hp industrimotor...
SunCityAircoolers
Härligt!
Underbar tråd! Jag går igång på gamla europeiska veteranbilar allmänhet och små veteranlastbilar/skåpbilar i synnerhet. 
Länge sedan det var någon uppdatering igen... Men nu är det nära första provkörningen...
Motor sitter i växellådan testad idag. Golv är färdiglagt(inte på bild)
NOS baklampor

En liten taklampa har funnit en plats med...

SunCityAircoolers
73 2012-04-04 22:03:01 Senaste redigerad av Emil (2012-04-04 22:05:02)
Länge sedan det var någon uppdatering igen... Men nu är det nära första provkörningen...
Motor sitter i växellådan testad idag. Golv är färdiglagt(inte på bild)
NOS baklampor

En liten taklampa har funnit en plats med...

Har även beställt några kul paket från den stora staden USA som kommer framöver...
SunCityAircoolers
Fy fan vad fula dem är!! HAHA!!
Lycka till!
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Taklampan är en skärmbelysning från en Skoda 1502 ca 1950.