1 Senaste redigerad av luddesvw (2017-03-11 17:44:23)

Hej!

Måste nu sälja av mitt vw projekt eftersom jag har fullt upp med studier. Det finns en del att göra på min kära vw.

Den har en 2l insprut motor (type 4) som startar enkelt men som sakterliga dör inom loppet av en minut eller två. Min teori är att det är fel inställning på tändning eller insprut.
Den har en orange kulör, garagelack och glasfiberspackel i underkant av kaross, vilket sitter som berget (inget att vara orolig för att de ska lossna av sig självt).
Växellåda verkar funka bra! En finfin instrumentbräda.

Det som behöver göras är:
Motor
Bromsar
säkerhet, där inkluderat en balk som kexar (skadar inte att svetsa till den)

Jag skickar med allt jag har relaterat till den, där inkluderat inredningen (två soffor och två stolar), utsågade oljegärdade masonitskivor med bra passform till insidor av dörrar och tak (finnes även en orginal). Nya fälgkåpor,
Dragkrog, diverse extradelar och en canopy samt annat smått och gott.

Jag bifogar bilder, vänligen hör av er med bud så får vi se vad som passar.
Bussen finnes i Jönköping, Bankeryd.

Mvh Ludvig 0767818018

Post's attachments

3.png, 624.81 kb, 796 x 448
3.png 624.81 kb, 139 downloads since 2017-03-08 

4.png, 633.93 kb, 848 x 608
4.png 633.93 kb, 149 downloads since 2017-03-08 

5.png, 601.17 kb, 774 x 660
5.png 601.17 kb, 149 downloads since 2017-03-08 

2

Jag startar budgivningen på 20.000 sek.

3

Hej! Jag har redan fått bud som överstiger 30000
Tack för ditt bud, återkommer med hur det blir

Mvh Ludvig

4

Det finns en del att förhålla sig till om du säljer genom budgivning på forumet..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4

Budgivning: Det är slutligen naturligtvis alltid upp till säljaren att avgöra hur och till vem varan säljs. Annonsören bör dock vara tydlig i vad som gäller och självklart skall respekt visas från både säljare såsom köpare. Det är inte schysst att avbryta/förlänga/ändra en offentlig budgivning i en annonstråd på grund av alternativa säljkanaler och/eller andra bud via FB, SMS, telefon eller annat. På redig svenska: Har man bestämt sig för att sälja en vara via en annonstråd är det inte vidare schysst att ändra sig under resans gång. Vi ser helst att auktioner undviks och att sådana hänvisas till specifika hemsidor avsedda för detta. Vid budgivning - budläggning sker då enbart i tråden.

One humans junk is another's vwomens or mans treasure.

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.

5 Senaste redigerad av luddesvw (2017-03-10 00:19:55)

Ah, kan förhålla mig tydligare: Jag har fått bud på pm och telefon och alltså inte så det står i denna tråd!

Mvh Ludvig

6

Då är frågan, vad budet ligger på i dagsläget
Eller måste man gissa sig till vad man skall lägga?

--Original är för dom med dålig fantasi--

7

Finns kylplåtarna till motorn?
Förutsätter att den inte körts utan?

/ EDSTRÖM

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

8

Hej!

Den har inte körts ännu, och enstaka kylplåtar finnes men inte alla.
Jag har bud på 31000 för tillfället

9

vwato skrev:

Det finns en del att förhålla sig till om du säljer genom budgivning på forumet..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4

Budgivning: Det är slutligen naturligtvis alltid upp till säljaren att avgöra hur och till vem varan säljs. Annonsören bör dock vara tydlig i vad som gäller och självklart skall respekt visas från både säljare såsom köpare. Det är inte schysst att avbryta/förlänga/ändra en offentlig budgivning i en annonstråd på grund av alternativa säljkanaler och/eller andra bud via FB, SMS, telefon eller annat. På redig svenska: Har man bestämt sig för att sälja en vara via en annonstråd är det inte vidare schysst att ändra sig under resans gång. Vi ser helst att auktioner undviks och att sådana hänvisas till specifika hemsidor avsedda för detta. Vid budgivning - budläggning sker då enbart i tråden.

10

Ja det hade vart bäst så men fick bud via PM och det kan jag inte göra så mycket åt! Nustående bud ligger på 31000kr.

11

Det finnes de stora kylplåtarna som ligger på ovansidan motorn.

12

Bussen är nu såld.

Mvh