Letar efter någon som kan tänkas dra elen på min bil.
Västkusten Orust.
Ordnat
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Elektriskt - 6 & 12V » Porsche Speedster Replika önska få någon att dra elen. ORDNAT
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Letar efter någon som kan tänkas dra elen på min bil.
Västkusten Orust.
Ordnat
Stenungsund-Tjörn-Orust heter "Bästkusten"
Jag har i princip fullt upp med båt-el just nu.
Men kan under vissa förutsättningar hjälpa dig efter mina sjösättningar om speedstern befinner sig i mitt garage i Göteborg fram i maj, eller hellre på höstkanten efter semestrarna.
...
Vet att det heter Bästkusten, bara det att vissa på forumet blir otrevliga om jag skriver det. Kanske för att dom inte fattar att så är det. ;-)
Kan vi höras av närmare maj ifall jag inte löst det?
Som sagt så är agendan rätt full just nu.
Men; 891mm[snabela]bredband2.com
Det är ju också beroende på hur mycket som redan är draget och vad som finns installerat.
Skicka ett mejl med mer preciserade önskemål och funderingar!
I populärgeografisk mening består väl "västkusten" av en stor av Skånes västra kust, hela Hallands kust och då Bohuskusten.
Sedan finns det andra synsätt, demografiska och ekonomiska, vilka vi lämnad därhän...
Somliga (mest "nollåttor") tycks tro att "Västkusten" är detsamma som ett landskap, och då kan man öka på förvirringen med att blanda in "Bästkusten"
..
Var det inte någon som sa " Sveriges baksida " 
Var det inte någon som sa " Sveriges baksida "
Ja det är många som kallar den så, "ostkanten" eller "östersjökusten" kallas den också.
Jag har aldrig förstått vitsen med att placera rikets huvudstad så himla ocentralt och långt borta. Måhända finns det en vinst med detta som jag inte fattat.
Men det är inte sant att det officiella namnet på Stockholms centralstation är "Göteborg Östra" det är bara ett påhitt, eller ett utslag av den så kallade Göteborgshumorn, som väldigt sällan namnger platser, byggnader eller andra företeelser utanför det egna riktnummerområdet, men det finns bevisligen undantag. Den där stora sfäriska byggnaden i Stockholm, har också ett fyndigt namn. Samt byggnadsverket som förbinder Skåne med Själland, men sedan är det bara inhemska byggnader ofta med betydelsen "hemska", såsom "Dubbdäcket" parkeringsdäcket vid Per Dubbsgatan, alldeles vid SU, för att nu nämna något bilrelaterat.
...
Älskar Göteborgs humor

Bästkusten är endast, och endast från Tjörn (tveksamt men ändå) tom Orust. Vissa säger Kungsbacka upp till Strömstad. Vilket vi som bor på Bästkusten vet är fel.
Verkar som kabeldragningsproblemen är över. Hjälp av elektriker på varvet där jag arbetar.
Tack för erbjudandet.
Som sagt så är agendan rätt full just nu.
Men; 891mm[snabela]bredband2.com
Det är ju också beroende på hur mycket som redan är draget och vad som finns installerat.
Skicka ett mejl med mer preciserade önskemål och funderingar!I populärgeografisk mening består väl "västkusten" av en stor av Skånes västra kust, hela Hallands kust och då Bohuskusten.
Sedan finns det andra synsätt, demografiska och ekonomiska, vilka vi lämnad därhän...
Somliga (mest "nollåttor") tycks tro att "Västkusten" är detsamma som ett landskap, och då kan man öka på förvirringen med att blanda in "Bästkusten"![]()
..
Båt och bilel har fler likheter än olikheter!
Vindö? Najad, Hallberg-Rassy? Nord West? eller något annat?
Varvkriserna slog ju hårt mot Orustvarven, och inte gick det att flytta dem heller... det vet ju alla som spelat exempelvis Monopol, vad som händer om man flyttar ett varv...
Hallberg Rassy of course.
The one and only.
Båt och bilel har fler likheter än olikheter!
Vindö? Najad, Hallberg-Rassy? Nord West? eller något annat?
Varvkriserna slog ju hårt mot Orustvarven, och inte gick det att flytta dem heller... det vet ju alla som spelat exempelvis Monopol, vad som händer om man flyttar ett varv...
Yessssssss, äntligen fått tag i en duktig elektriker. Självklart från min arbetsplats.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Elektriskt - 6 & 12V » Porsche Speedster Replika önska få någon att dra elen. ORDNAT
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.