Huuuur gör man?
Vissa kan tydligen lägga upp youtubeklipp här och få en sån snygg ruta där filmen kan spelas upp i posten!
Har provat alla typer av adresser o koder men det funkar inte!
Filmen tillåter inbäddning!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur i he....te får jag en ruta med min youtubefilm?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Huuuur gör man?
Vissa kan tydligen lägga upp youtubeklipp här och få en sån snygg ruta där filmen kan spelas upp i posten!
Har provat alla typer av adresser o koder men det funkar inte!
Filmen tillåter inbäddning!
Du kopierar länken till den video du vill visa och klistrar in den i fältet för det meddelande du vill posta,
Sedan så markerar du länken och klickar på "filmikonen" ovanför meddelandefältet. Ikonen som är näst längst till höger ovanför meddelandefältet.
Gör du så, så blir det så här.
Trodde jag provat det!
Funkar sådär!
Tackar det ödmjukaste, det var ju för enkelt!
EDIT: Jag använde de adresser som låg under klippet, inte det i webbläsarens adressfält!
Hmm. Kan du beskriva lite mer detaljerat vad det är du gör?
Posta länken du vill ska visas, så kan jag prova. 
EDIT: Nu funkar det för dig. 
Då kanske till och med jag kan lägga in en video???? Nä det tror jag inte.... 
Då kanske till och med jag kan lägga in en video???? Nä det tror jag inte....
Go for it. Det enda som kan hända, om det blir fel, är att vårt kära jordklot exploderar och att alla gamla fina VW sprids ut i universum. 
Man kanske skall nämna att länken till bild/film/länk "klistras in" mellan [ ] och [ ] som blir man trycker på "länk" här ovanför
"url" = länk
"img" = bildlänk tex imgur. com som jag använder imgur.com
"video" = youtube
test
Kan nån ta en skärmdump på vilken videoadress man ska använda sig av?
Det är adressen i fältet högst upp. Jag lyckades inte få bildtjänsten att fungera, så det blir ingen bild just nu.
Denna adress:
"https://www.youtube.com/watch?v" + "=WoDbrSk-Dr0&feature=youtu.be"
Jag skriver den i två delar med ett plustecken mellan, för annars så förkortas den per automatik och då ser du inte alla tecken.
Klistrar du in den och markerar med film-ikonen så ser videon ut så här i ditt inlägg:
Test från telefon
Öppna youtube i safari om du har iphone, kopiera adressen längst upp i adressfältet
Öppna boxerville och klistra in adressen.
Markera adressen du klistrade in.
Klicka på filmrulleikonen ovanför svarsfältet, nu ska det bli rätt.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur i he....te får jag en ruta med min youtubefilm?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.