Bakre balk.
Rak och fin.
Endast ytrost.
300kr
Bilder fås på MMS
Kan leverera E4 Mjölby-Malmö
070-377925tre
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Såld
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bakre balk.
Rak och fin.
Endast ytrost.
300kr
Bilder fås på MMS
Kan leverera E4 Mjölby-Malmö
070-377925tre
Bump
Bump
Bump!
Det gäller att inte ge upp.... 
Hej,
Har du bussbalken kvar? Jag har en 73:a och ju gör nu ett motorbyte och jag tror att det är detta vi saknar
Vill du MMS:a mig en bild, 0735005236. Har en bussbyggare i Södertälje som hjälper mig, så jag vill skicka till honom, så att det blir rätt.
Hälsar
Marie
Se bilden i tråden.
Tror tyvärr att den inte passar då din buss bör ha typ4 motor.
Denna balk är för typ 1 motor.
Skicka länken med denna tråd till honom och han kan ringa mig om ni behöver.
070-377925tre
Såg din tråd med bussen. Vilken snygg inredning!
73 a kan ha typ1 motor med
Hej Eskil,
Nu har jag kollat med Hans i Södertälje och det är rätt balk för min buss. Så jag köper den gärna. Jag bor i Stockholm och mina föräldrar i Småland, är det någon av dessa platser som är i närheten av där balken finns? Annars får vi skicka den på något sätt.
Inredningen byggdes för ca 2 år sedan och funkar perfekt. Första året gick däremot åt skogen, det slutade i Tidaholm, år två körde genom hela Europa till Medelhavet och hem igen, 600 mil och endast ett oljebyte som verkstadsbesök. Men bussen var trött i bergen, det är egentligen smått otroligt att det rullade hela vägen. Nu bygger vi därför en helt ny motor för att kunna använda den mer som vi vill. Sommarens busstur kommer gå till Skagen, Holland och Frankrike. Vi hade planer på Spanien först, men det är så jädra segt att köra dessa sträckor och de biltåg som fanns är borttagna.
Finns lite bilder från vår resa på Sundaythebus.com
Hälsar
Marie
Gott!
Då funkar det och jag har lärt mig något nytt!
Ring mig så gör vi upp hur vi löser det hela.
BUG RUN Mantorp ska jag på...
Hej,
Jättebra. Skicka ditt nummer till [email protected], så ringer jag dig. Eller slå mig en signal på: 0735005236.
Hälsar
Marie
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Såld
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.