Snyggt! 
277 2016-11-13 14:43:31 Senaste redigerad av PeCe (2017-01-28 09:24:36)
Hur i helvete kan världsrekordet att byta motor på en typ 1:a vara 64 sekunder? Jag skulle säga 6,4 timmar på att få in den här jävulen på sin plats, och då fick jag ändå strippa den ganska kraftigt.

Ghia 1968
Haha, ja de är snabbt, men din tid måste nog ändå vara världsrekord åt andra hållet 
Haha, ja de är snabbt, men din tid måste nog ändå vara världsrekord åt andra hållet
Ja - det har du fan rätt i. 
#tummemittihanden
Ghia 1968
Länge sedan det hände något i denna tråd, men det har inte varit händelselöst i garaget. 

Ghia 1968
Typ klar ju 
Bra jobbat 
fan vad läckert!
285 2017-01-28 14:41:13 Senaste redigerad av Wiebe (2017-01-28 14:41:45)
Bra jobbat... snart är våren här 
Snyggt jobbat!
Empiriska försök visar att bara för att en nysvetsad metallbit har slutat glöda så är den fortfarande varm, väldigt varm!
Starkt jobbat! Var det svårt?
Inte så värst svårt, högerdörren passade nästan på en gång. Vänsterdörren gör dock allt motstånd den kan för att inte passa. Men jag kommer att vinna över den också inom snar framtid.
Ghia 1968
Imponerad hur du ligger i PeCe!
Ja, ska man rulla till Tyskland i denna vagn, så får man inte ligga på latsidan. 
Ghia 1968
Härligt, snyggt jobbat! 
DKW F89 Schnellaster -53
Oj vad snyggt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Mycket stiligt!
---------------------------------------------------------------
1500 Kabriolet 1967
Mustang Coupe' 1966
Meget pent arbeide, brukte du epoxy grunning? Lacka du den selv, brukte du mange liter base? Har du tett farge uten clear coat heller med, håper du forstår norsk
har selv en tidlig 60 modell med semaphore
Norsk
Meget pent arbeide, brukte du epoxy grunning? Lacka du den selv, brukte du mange liter base? Har du tett farge uten clear coat heller med, håper du forstår norsk
har selv en tidlig 60 modell med semaphore
Jösses, många frågor.
Okej, så här är det.
1. Hagmans CA Primer. (Den gula). Sedan slipgrund.
2. Ja, jag lackade själv.
3. Det gick åt cirka 8-9 liter bas, men då lackade jag dörrar och huvar två gånger.
4. Ingen klarlack behövs, färgen är "high gloss".
Lycka till med din kärra.
Ghia 1968