Ser att det är många som undrar vad som hände med den röda split-pickisen.
Eftersom det var jag som hade ute annonsen så vill jag passa på att skriva en förklaring till vad som har hänt hittills.
Under helgen som gick så beslutade jag mig pga av personliga anledningar att lägga ut pickupen till försäljning på blocket till högstbjudande med fri prövningsrätt.
Hade långt ifrån väntat mig sådan respons och var redan på söndagmorgonen närmast nerringd, och för att få lite lugn och ro så valde jag helt enkelt att stänga av telefonen och svara samtliga intressenter via mail.
När siffran på budgivare låg på +50 st och med fler bud som fortsatte att ticka in så valde jag även att plocka bort annonsen från blocket, vilket jag även meddelade via mail till folk som redan hört av sig.
Ägnade sedan i stort sett resten av dagen med att maila tillbaka till alla budgivare.
Gjorde verkligen mitt bästa att försöka svara så utförligt och noggrannt jag kunde och även uppdatera samtliga som hörde av sig,men det är nog troligt att jag kan ha missat att höra av mig till någon. Beklagar isf det.
Har dom senaste dagarna verkligen grubblat på saken och har efter noggrannt övervägande kommit fram till att jag helst av allt skulle vilja ha kvar pickisen.
Borde självklart ha haft detta klart för mig redan när jag bjöd ut bilen till försäljning,men är trots allt inte mer än mänsklig och ibland kan man ju ändra sig.
Är verkligen ledsen om jag gjort någon besviken eller irriterad.
Min dröm är att på sikt kunna återställa pickupen till dess originalskick. Av vad jag kunnat förstå så har bilen bla tillhört en större batteritillverkare(NOACK).
Vet dock ännu inte om dom var första ägare på bilen,men tror att det var på det viset.
Skulle vara riktigt skoj om man lyckades lista ut hur bilen kan ha sett ut under den tiden,för att sedermera kunna lackera den i rätt färger inkl företags-logos osv!
Får väl se hur det blir med den saken,nu närmast så kommer iaf bilen att få ha kvar dagens utförande.
Mvh