har en -68 som jag inte har motivationen för just nu. ett impulsköp som jag tänkt renovera lite inför säsongen.
den funkar bra läcker dock lite olja inga mängder men det kommer lite som det gör på alla andra.
kanske inget för original renoveraren utan en kanon buss som går bra med sin pigga 1600 och bubbla låda.
motorn är uppflyttad 6cm ungefär plus att hjulhusen är tuppade så att du ska kunna köra riktigt lågt.
en fräsch splitt framvagn sitter på med sänkningssatser plus sänkta spindlar
finns lie dåliga lagningar och annat pill om man vill få det hundra som att invändigt är där bara en rock en roll soffa bak så vill man kan man ju göra mer där.
bilen är dock besiktigad och fungerar men för att bruka den fult ut skulle man behöva byta huvudbromscylinder plus en inställning av förgasaren då tomgången är lite som den själv vill.
är först och främst intresserad av byte då jag saknar min gamla bubbla. men ett bud har kommit in genom facebook och det ligger på 75 000kr.
så skicka förslag på byte och ev hur mycket du kan lägga i mellan. inget efter -67 är av intresse. gör absolut inget om bubblan har soltak eller riktigt sjyst patina. gärna sänkt också.