Keyser Söze skrev:Herrejävlar vilka palats ni har!
Mitt garage är förmodligen anpassat för dvärghobbittar.... I takhöjd finns det 5 mm tillgodo för att min buss ska kunna smyga in! Och sidledes måste dom flesta dra in magen....
Medhåll härifrån.
Jag har en större villa väldigt centralt i Göteborg, men garaget matchar inte husets storlek, så jag är ordentligt avundsjuk på alla fina garage och hemmaverkstäder som visas i denna tråden.
Det som får plats i mitt lilla garage med låg takhöjd, är en buggy, en moped, en klippo, några cyklar och massa "bra att ha" grejer som motorer och diverse verktyg...
Varje gång jag skall meka med bilen måsta jag flytta en massa andra saker som gräsklippare och cyklar. Jäkligt irriterande. Dessutom har den elmanövrerade porten börjat att strula...
Jag kan inte ens med att visa någon bild. Så jag säger som Mettis, det mesta av buggyn är byggt och tillfixat utomhus. En typ 2 hade aldrig fått plats, möjligen en typ 1, utan antenn och takräcke... Nån gång skall det bli en 181, men isåfall får den köras in nedcabbad, men det är ju en annan "sak" .... "thing" alltså.
...
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."